Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rozwiercenie nitu żeby nie wpadł do środka


pbet

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich.

Czy jest jakiś sposób na rozwiercenie nitów mocujących ramkę rejestracji do klapy bagażnika i wyjęcie ich do zewnątrz tak aby nic nie wpadło do środka klapy? Dzisiaj chciałem wymienić żarówki oświetlenia rejestracji i nie mogę tego zrobić ponieważ ramka blokuje mi możliwość wyjęcia lampek. I drugie pytanie, jeśli się nie da i coś tam wpadnie to czy jest możliwość by to wyjąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Na forum znalazłem takie zdjęcie

 https://megane.com.pl/uploads/monthly_06_2015/post-79399-0-78367200-1435005129.jpg

i mam trochę obawy przed wierceniem w tej okolicy. Co jest w tym miejscu? Jakieś przewody? Chyba poczekam z tą akcją, aż się jakaś żarówka przepali. Chciałem wymienić "profilaktycznie" na takie o białym światełku i przy okazji założyć forumowe ramki ale chyba wolę nie ryzykować.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za tym prostokącikiem co jest napisane, żeby nie wiercić, jest zamek bagażnika. Tylko nie wolno na tym prostokącie. Obok już tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy takie zanitowanie ramki tablicy do klapy to jest standard? Ja na razie problemu nie mam, ale kiedyś prawie miałem - ramka była zniszczona, zaczepy nie trzymały i było ryzyko wypadnięcia tablicy. "Na szczęście" autobus MPK mnie odratował, wjeżdżając mi w tył -> w serwisie, przy wymianie klapy zamontowali mi nową ramkę, nawet nie wiem czy też na nitach (było to 5 lat temu), na szczęście trzyma się do dziś.

 

Druga kwestia: czy nie da się wymienić żarówek od oświetlenia tablicy bez zdjęcia ramki? Jestem zaskoczony. W Megane II grzebałem tam parę razy, bo tam jakoś tak nieszczęśliwie się blaszki rozginały i żarówki nie świeciły. Rozwiercić można, ale co potem? Wkręty? Jakie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że wielu dealerów (może i warsztatów) stosuje nity do montażu swoich reklamowych ramek rejestracyjnych. Wszystko po to żeby użytkownik sobie ich za łatwo nie wymienił na takie, które będą mu się bardziej podobały. Poszperałem troszkę i znalazłem posty kilku osób, które też miały w ten sposób zamocowane ramki. Tym którzy rozwiercali nity wpadały w klapę, komuś grzechotały w czasie jazdy. Sprawdź u siebie jak jest po naprawie w ASO jeśli masz ich reklamę na aucie. Może się zdziwisz :) Oby pozytywnie.

 

Co do wymiany żarówek bez zdjęcia ramki to u mnie się nie da. Trzeba wyciągnąć całą lampkę i brakuje mi tak na oko 0,5-1,0 cm przestrzeni. Gdyby ramka była niżej osadzona albo była cieńsza poszłoby gładko i bez problemu.

20170527_192041_1.thumb.jpg.8629ebf3cf85d7410e73985e7a04ed99.jpg

Tak czy siak kiedyś będzie trzeba to zrobić bo znając życie prędzej czy później któraś z żarówek się przepali i doczepi się albo diagnosta albo policja albo ramka z jakiś względów pęknie. Kiedyś za czasów MII pracownicy myjni ręcznej tak szaleli w koło auta z karcherem, że tylna ramka w pewnym momencie wystrzeliła jak z procy. Oby teraz się to nie stało.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!