Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

USB jakie napięcie i natężenie. Akumulator - bezpieczna granica rozładowania


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, czy ktoś się orientuje jakie jest napięcie (pewnie 5V) a przede wszystkim jakie natężenie jest w portach USB? Druga sprawa jaki jest akumulator (ile Ah?) w MIV i ile może zostać rozładowany aby bez problemu odpalił samochód. Chcę zacząć korzystać z trybu parkingowego w wideorejstratorze ale on potrzebuje ciągłego zasilania a po wyłączeniu silnika w gnieździe zapalniczki nie płynie prąd a w USB tak - przynajmniej przez chwilę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, jabrze napisał:

Nie papuguj.

Tak wiem o co chodzi ale potrwa jeszcze trochę czasu zanim sobie taki sprawie. Więc chciałbym wiedzieć czy USB będzie się nadawać i jak z tym akumulatorem - czy będzie można zostawić bez obaw na kilka godzin? 

lapka2.gif

REGULAMIN

5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupując dobry rejestrator, nie musisz zwracać uwagi na akumulator wewnętrzny. On będzie służył jako stabilizator tętnień przetwornicy zasilającej. Podłączenie równolegle do BSI pozwala na przejście samochodu do stanu spoczynkowego. Przetwornica do rejestratora ma znikomą moc strat, więc będzie pobierał bardzo mały prąd na czuwaniu.

Takie podłączenie praktycznie nie ma wpływu na akumulator samochodowy.. On wytrzyma prawie tyle co bez rejestratora, czyli przynajmniej 90 procent czasu bez użytkowania samochodu nawet przy kilkunastu razach pobudzenia nagrywania parkingowego.

Podłączenie przetwornicy ( schowany, dodatkowy moduł) do rejestratora musi być mini USB.

Nie jest to żadne nowatorstwo - sprawdzone różne rejestratory w różnych markach samochodów i stosowane od wielu lat.

Dobry rejestrator można kupić od 200 zł ( taki, który dobrze będzie nagrywał również w nocy ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wideorejestrator MiVue 752D za 1150 zł. Jest przystosowany do pracy ciągłej i na zasilaczu gdy jest podłączony przez gniazdo zapalniczek wyłącza się od razu po wyłączeniu silnika. I myślę o podłączenie przez USB jeśli tam jest cały czas zasilanie(np. telefon Jest ładowany po wyłączeniu silnika )  Więc stąd moje pytanie, bo wiem,  że jeśli wideorejestrator ma pobór około 0.5Ah to wg mnie np zostanie go na 24h spowoduje,  że akumulatora ubędzie nam 12Ah. I czy to już wpłynie na właściwości rozruchowe aku? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, nssk napisał:

Mam wideorejestrator MiVue 752D za 1150 zł

I nie boisz się zostawiać takiego cacuszka w aucie? Przecież to pokusa dla niejednego amatora cudzej własności. Tak jakbyś zostawił telefon na siedzeniu, który jest tyle warty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, nssk napisał:

wideorejestrator ma pobór około 0.5Ah to wg mnie np zostanie go na 24h spowoduje,  że akumulatora ubędzie nam 12Ah. I czy to już wpłynie na właściwości rozruchowe aku? 

Jest to pobór maksymalny dla rozładowanego akumulatora.

Przy normalnej pracy ciągłej pobiera w granicach 200 mA.

Tryb parkingowy działa na czuwaniu przy wyłączonym wyświetlaczu. Prąd wzrasta dopiero po pobudzeniu, włącza się i po paru minutach przechodzi powtornie w stan czuwania, czyli Twój tok myślenia znacznie odbiega od rzeczywistości.

Teraz rozumiem skąd to pytanie w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, pbet napisał:

I nie boisz się zostawiać takiego cacuszka w aucie? Przecież to pokusa dla niejednego amatora cudzej własności. Tak jakbyś zostawił telefon na siedzeniu, który jest tyle warty.

Nie,  nie myślałem aby ktoś się połasił, wątpię też żeby w pobliżu meganki znalazł się złodziej,  który zna się na wideorejestratorach. Wydaje mi się że wideorejestrator może mieć funkcje trochę odstraszającą i wolę mieć jednak nagrana sytuację jak ktoś w samochód uderzy i sobie pojedzie. 

49 minut temu, jabrze napisał:

Jest to pobór maksymalny dla rozładowanego akumulatora.

Przy normalnej pracy ciągłej pobiera w granicach 200 mA.

Tryb parkingowy działa na czuwaniu przy wyłączonym wyświetlaczu. Prąd wzrasta dopiero po pobudzeniu, włącza się i po paru minutach przechodzi powtornie w stan czuwania, czyli Twój tok myślenia znacznie odbiega od rzeczywistości.

 

http://www.autowrzuta.pl/showthread.php?tid=6067

Nie ma tu tego modelu ale zakładam że dla wideorejestratora dwukamerowego będzie ok.  500mAh i zobacz jakie są zależności między LCD ON a OFF. Prawie znikoma różnica ok 10%? Czy aby na pewno mój tok myślenia odbiega od rzeczywistości? 

Edytowane przez nssk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz i pomierz prądy.

Wyłączenie wyświetlacza i tryb czuwania to dwa różne stany.

Bardziej zastanawiałem się nad pojemnością karty idąc Twoim tokiem myślenia.

Wyszukano i sprawdzę ten model.

To, że ma dwie kamery nie oznacza, że bierze dwa razy więcej prądu. 

 

Znam to Mio i potwierdzam, że bardzo dobrze nagrywa w nocy nawet przy jeździe w deszczu.

Jedną funkcje dla mnie ma za dużo - moja prędkość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 16 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!