Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, temat się pewnie powtarza. Ale czy ktoś zauważył, że w fluence bardzo często są nawiewy z tyłu?

http://allegro.pl/tunel-srodkowy-podlokietnik-renault-fluence-2010-i6784897111.html

Skoro są nawiewy to na pewno są jakieś kanały i da się gdzieś to podpiąć, może ktoś widział megane od środka? Wg mnie jest zaślepka i taki tunel dało by radę podłączyć. A brak części? to pewnie tak jak z spryskiwaczami mgłowymi. Nagle ktoś podał nr części i okazuje się, że do megane 3 także pasuje bez problemu. Więc może i tu by się dało.

I co jest dziwne - u mnie pod siedzeniami przednimi są wyloty powietrza. Ktoś też tak ma? Może w tej wersji jest to możliwe?

Nie rozumiem co przeszkadzało komuś zrobienie takiego tunelu skoro w lagunie to standard i w fluence często spotykane to jest. W megane się z tym nie spotkałem.

Edytowane przez dreq02
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Drążyłem kiedyś temat i sprawa wygląda tak że można to domontować najlepiej jak ma się ręczny automatyczny (w cennikach było napisane że nawiew występuje z hamulcem ręcznym automatycznym) jeżeli nie ma to też można ale jak pisałem z jednym kolegą z forum to wyszło na to że trzeba deskę podnieść i problem jest z jednym z kanałów właśnie z tym przy samym nawiewie Co do nawiewów na nogi u mnie w mojej Megane są. 

z kolegą Krzychos pisałem wtedy ale teraz widzę że śmiga Talismanem ale może coś więcej on napisze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślałem aby zamiast specjalnych kanałów umieścić w środku tunelu po prostu wąż plastikowy. Rozwiązało by to problem z łącznikami których ciężko dostać. Jedynie należało by podłączyć początek do wyrzutu powietrza (tylko gdzie) a drugi koniec na koniec tunelu. Dokupić kratkę i gotowe. Ciekawe czy samą kratkę dało by się zamontować bez wymiany całego tunelu ma jedynie sam koniec. Muszę to jakoś obczaić.

Edytowane przez dreq02
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Megane III z klasycznym ręcznym też występowały środkowe nawiewy, jest na forum gdzieś zdjęcie wersji na rynek rosyjski - temat już był przerabiany - poszukaj. W mojej opinii nie ma sensu taka zmiana - bardzo słabo wieje z tych kratek, nawet przy maksymalnym nawiewie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomijając aspekt kolegi @kataryniarz :-D z którym się zasadniczo zgadzam, to:

1. nie wiemy jak tę rurę podłączyć z przodu tunelu do nawiewu, mam wrażenie że wiąże się to z "grubszym rzeźbieniem"

2. mogą być problemy z przeciśnięciem rury o odpowiedniej średnicy, np. 50mm przez tunel z dźwignią hamulca ręcznego (na zdjęciu wydaje się że jest więcej miejsca niż w rzeczywistości) a mniejsza średnica może właśnie okazać się niewystarczająca do przetłoczenia odpowiedniej ilości powietrza

IMG_20180103_175314.thumb.jpg.1a29f644f1f2346d38d4c75dc9ccaafe.jpg

3. tunel ma z tyłu panel ze zgrzaną półką, myślę że łatwo można to zmienić na kratkę, lub przy odrobinie inwencji twórczej przerobić, by można było np. w letnie upały zamocować tam puszeczkę z <piwko>

 

IMG_20180103_175612.thumb.jpg.3cbcdd06adf366df5085205408286e0c.jpg

4. idealnie byłoby ze względu na tę słabą cyrkulację powietrza z powodu odległości od dmuchawy, zamontować gdzieś w tej rurze po drodze wentylatorek sterowany wraz z fabrycznym nawiewem :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczcie jak to wygląda w Megane i Fluence nawiew na tył jest inny w obu autach. Co do Megane jest w dokumentacji adnotacja że nawiew na tył występuje tylko z elektrycznym ręcznym (w broszurach z cenami  i wyposażeniem też o tym wspominali) Fluence ręczny manual. Jeszcze jest kwestia rozstawu osi Megane Kombi i Fluence (2703) mają taki sam ale 3D i 5D jest mniejszy (2640). Więc podmiana z Fluenca chyba nie wchodzi w grę

01021464.png

01037832.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jesteście zainteresowani to dysponuję do odstąpienia elementami, które z jednej strony łączą kanał nawiewny z mieszalnikiem klimy i dalej jak piszecie trzeba przewodem "harmonijkowym" przeprowadzić nawiew w tunelu do kratek zamiast schowka. Wiem co piszę bo dopiero co rozstałem się z Meganeczką, w której zacząłem ale nie skończyłem tej modyfikacji. Jestem w kontakcie z nabywcą i jeśli ktoś z Was chciałby faktycznie zrobić to u siebie to mogę odzyskać od Niego ten tył z kratkami - w zamian oddam Mu schowek, który pakuje fabryka. Zainteresowanym mogę przesłać zdjęcia elementów, o których piszę.  

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podeślij mi na pw szczegóły i zdjęcia.

 

No właśnie każdy praktycznie pisze o elektrycznym ręcznym, że jest ta kratka. Ja mam taki ręczny i kratek nie ma. Specjalnie przeglądałem oferty ogłoszeniowe i tam gdzie był ręczny elektryczny także nie było kratek. Wydaje mi się, że chodzi o rynek bardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!