Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Oświetlenie rejstracji - problem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

   XXX

W moim samochodzie drażnią mnie bardzo słabe światła do tablicy rejestracyjnej, więc chciałem wymienić je na coś mocniejszego. Typ żarówki według instrukcji to 39 mm C5W, więc najpierw kupiłem coś takiego:

   XXX

Link 1

   XXX

Niestety nadal nie byłem zadowolony z ilości światła, więc spróbowałem coś mocniejszego i kupiłem:

   XXX

Link 2

   XXX

Tu powstaje problem, ponieważ po montażu żarówki nie świecą. Jako że do trzech razy sztuka to kupiłem jeszcze coś takiego:

   XXX

Link 3

   XXX

W tym przypadku również po montażu nic nie świeci. Czy ktoś ma jakiś pomysł dlaczego tak się dzieje? Nie znam się na elektryce, ale według opisu każda z zakupionych przeze mnie żarówek to C5W, czyli teoretycznie powinna działać. Być może jest jeszcze inny parametr na który nie zwróciłem uwagi? Będę bardzo wdzięczny za porady.

lapka2.gif

REGULAMIN

pkt. 5.9 Zabrania się nadmiernego i niepotrzebnego stosowania klawisza ENTER...-mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacytuje opis jednej z aukcji do której dałeś linka: "Żarówka jest spolaryzowana - oznacza to, że jeśli po włożeniu do gniazda C5W żarówka nie świeci, należy zamontować ją odwrotnie."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, mireczek01 napisał:

 "Żarówka jest spolaryzowana - oznacza to, że jeśli po włożeniu do gniazda C5W żarówka nie świeci, należy zamontować ją odwrotnie."

Ponadto po "zaświeceniu" zmierz napięcie na jej zaciskach, bo mała ilość światła może być związana ze spadkami napięcia na instalacji w tym obwodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach