Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

miecznikx1

Megane II phI Gaśnięcie przy redukcji biegu ,na zimnym silniku MEGANE ii

Recommended Posts

WITAM , mój problem polega na gaśnięciu silnika (zimnego) przy redukcji biegów przed rondem lub skrzyżowaniem . np z  2.5 tysiąca wciskając sprzęgło gaśnie .

 

- wymieniony filtr powietrza

- przepustnica wyczyszczona

- wymieniony czujnik położenia wału 

 

 

Edytowano przez miecznikx1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najpierw podłącz pod komputer i się zobaczy. Czujnik wału wymieniłeś, jednak częściej przyczyną takiego gaśnięcia jest czujnik wałka rozrządu. Zobaczymy co powie CLIP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak był  podłanczany i wymienili czujnik wału 

Edytowano przez miecznikx1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, ale czujnik wałka rozrządu to co innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz pytanie czy czujnik wałka rozrządu też wymieniłeś i czy podłączyłeś pod komputer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeglądałem Faktury i  okazuje się że miałem wymieniony czujnik pozycji wałka rozrządu a nie czujnik wału .

Miałem też zerwany pasek rozrządu ale ponoć nic się nie stało więc wymieniono pasek , a silnik nie był ruszany . 

2018-02-19 21.04.49.mp4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sugerowałbym nieprawidłową pracę zaworu KZFR, bo wnioskuję, że czujnik wału i czujnik wałka odczytują prawidłowo impulsy rowniez z przesuniętego koła i dlatego z ograniczonym źródłem zasilania w paliwo i w powietrze (bez udziału pedału gazu) silnik może gasnąć dostając wyprzedzony zapłon.

Wygląda na to, że opór mechaniczny sprężyny domykającej zawór jest za mały do gęstości zimnego oleju.

Można pod tym kątem sprawdzić na clipie lub z braku takiej możliwości zamontować na czas prób pełnowartościowy zawór.

W duży mróz miałem podobną sytuację i problem zażegnany.

Ta usterka na gorącym objawia się, że silnik z  poślizgiem reaguje na wzrost wciśnięcia pedału gazu "tzw miękki gaz".

Oczywiście to wszystko po 100 procentowej pewności poprawnie złożonego rozrządu i szczelności kolektora dolotowego.

Edytowano przez jabrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wyglada   na  to  ze  to  ten  zawór  kzfr  ponieważ  ostatnio padł  mi czujnik polozenia wałka rozrzadu i jedna cewka  wymienilem  4 cewki i czujnik i nadal gasł  .Wiec zainteresowałem sie zaworem KZFR   wymontowalem go i rozebralem od dolu wyciagajac sprezynke  , czytalem kiedys na forum ze trzeba ja rosciagnac i tak zrobilem . Złozylem go sklepalem  i  okazuje sie ze auto nie gasnie i  przed rosciagnieciem sprezynki slychac bylo zawory przy 2000 obrotów , a po  juz  nie   wiec planuje zakupic zawór kzfr. Dzieki kolego jabrze  za  podpowiedz :-)

lapka2.gif

REGULAMIN

pkt 5.6 i 5.8 - literki PL - mireczek01

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się, że problem zażegnany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.


×
×
  • Utwórz nowe...