Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Po kapitalnym remoncie, spadek mocy.


Rekomendowane odpowiedzi

49 minut temu, kroczykunocy napisał:

Panewek nie było. Katalizator był pusty.

Kolego, zrobiłeś b.duży błąd kupując auto bez fachowego sprawdzenia.

Nie wiadomo jakie tam jeszcze wyjdą " kwiatki "

Silnik bez problemu pali rano na mrozie, bo nic nie napisałeś na ten temat.  

Z tego co napisałeś, to koniecznie jest wg.mnie ;

- wymiana EGR na sprawny lub jego zaślepienie,

- wykonanie próby przelewowej wtryskiwaczy,

- układ dolotowy był czyszczony to zakładam że jest szczelny.

Aby nie ponosić zbytnich/niepotrzebnych kosztów, konieczny kumaty mechanik z clipem celem ;

- określenia i usunięcia usterki,

- pomiaru luzów na zaworach,

- określenia prawidłowości remontu, 

- czy był wymieniany rozrząd ?

Serwis na śląsku ;  śląskie

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik pali bez problemu. Było -16 i zapałił. 

Rozrząd był wymieniany.

 

Jadę w poniedziałek do innego mechanika, który zajmuje się przede wszystkim renówkami. Zobaczymy co powie. 

 

Wiem, że popełniłem błąd i nawet nie próbuje się tłumaczyć z niego. Teraz zostało mi zrobić to auto i jeździć aż padnie bo z miłą chęcią bym sie go pozbył ale zbyt dużo w niego juz włożyłem pieniędzy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak @Andrzej-2010 powiedział " konieczny kumaty mechanik z clipem celem"

Jest zbyt wiele niewiadomych.

 

To co piszesz o spadku obrotów i problemami z przejściem powyżej 2000 to nieszczelny układ dolotowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze by było abyś miał rachunek od mechanika z wyszczególnionymi pozycjami , które zostały zrobione.

Powodów białego dymu może być kilka ;

- turbinka puszcza delikatnie olej, ( była robiona )

- zawór EGR niesprawny/ zanieczyszczony, ( był przeczyszczony, niekiedy pomaga wymiana części elektrycznej )

- pierścienie olejowe zaczynają przepuszczać, ( czy pierścienie tłokowe były wymieniane ? )

- uszkodzona świeca żarowa, ( raczej nie bo dobrze zapala na mrozie 0 ),

- przycinają się wtryski,

- mikrouszkodzenia uszczelki pod głowicą, ( kompresja - warto pomierzyć?, dobrze pali  ),

- przestawiony kąt wyprzedzenia wtrysku, ( był zmieniany rozrząd ),

- brak / uszkodzony  katalizator , ( czy jest nowy? ),

 Błąd wtryskiwacza plus błąd EGR  plus wypadanie zapłonu i właśnie wtedy kopci.

Dymienie, brak mocy to może być źle ustawiona pompa wtryskowa .

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!