Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z Samochodem


xGrK220

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, xGrK220 napisał:

 Gdzie on ( filtr paliwa ) się wogóle znajduję i czy nie jest połączony z pompą? 

Filtr paliwa od wersji megan II znajduje się w zbiorniku paliwa.

Cewki, świece, przewody zapłonowe nowe. Pozostaje do zrobienia ;

 -  wymiana filtra paliwa,

-  wymiana filtra powietrza, 

-  regulacja luzów zaworowych, 

-  pomiar podciśnienia w przewodzie dolotowym, ( map sensor,  wpływa na wielkość dawki paliwa ).

Układ dolotowy musi być szczelny i czysty ( filtr powietrza, przepustnica, krokowiec ), paliwo czyste, dobrze filtrowane.

Jeżeli te zabiegi nie pomogą, to konieczna wizyta na clipie. 

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, xGrK220 napisał:

Zdjęcie z internetu ale u mnie jest tak samo ten kabel ma być odłączony?

To jest pochłaniacz par paliwa i musi być wszystko podłączone, często to jest przyczyną, że silnik nawet nie odpala.

Filtr paliwa znajduje się pod podłogą blisko zbiornika ale gdyby był zamulony to prędzej na zimnym silniku miałbyś problemy niż na rozgrzanym.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie najbardziej ciekawią te świece, skoro pisałeś, że elektrody upalone po bardzo krótkim czasie. To że fajki z przewodów się urwały to w zasadzie nic niezwykłego. Sam kiedyś miałem takie przewody, z których fajki zeszły z samego kabla, a były całkiem nowe. Próbując reklamować je dowiedziałem się, że zostały nieprofesjonalnie zamontowane i ogólnie mam się pocałować w tylną część ciała :-D 

Ale te świece...zrób zdjęcie chociaż jednej bo jestem bardzo ciekawy.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra wróciłem z warszawy i odrazu działam z tym samochodem na środę/czwartek będę miał ten multimetr i sprawdze to ale dręczą mnie 2 rzeczy o których nie mam pojęcia 

 

Ten wężyk od pochłaniacza mam wyjęty on tak ma być?  

 

Czy lepiej go wsadzić albo wyjąć i zaślepić ? Coś wogóle to da?

 A druga od czego jest ta wtyczka koło akumulatora bo odpięta jest u mnie?

20180416_161716.jpg

20180416_161930.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@aniewapisał Ci wcześniej, że wężyki powinny być podłączone od tego pochłaniacza.

Co do wtyczki przy aku to nie jest to czasem wtyczka silniczka od obiegu zamkniętego/otwartego w aucie? Naciśnięcie przycisku od tego w samochodzie coś daje, słyszysz pracę tego silniczka? On się psuje w tych autach, zaczyna pukać i najlepiej go odłączyć zamiast bawić się w wymianę.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie kiedyś miałem to samo auto co Ty, z tym samym silnikiem i szczerze Ci powiem, że tego pochłaniacza w ogóle nie było...Nie miałem nawet pojęcia o jego istnieniu, a dowiedziałem się przypadkiem śledząc jakiś temat z nim związany tu na forum. Zacząłem szukać tego ustrojstwa u siebie i nie znalazłem. Silnik w mojej ocenie pracował dobrze, a już na pewno nie było takich problemów, jak u Ciebie. Nie chcę jednak nic sugerować, Kolega wcześniej pisał, że powinno być podłączone, więc sam nie wiem.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra wrociłem od samochodu i mam teraz pytanie jedno choć wiem  że głupie :P 
Zaślepiłem tą rurę od tego pochłaniacza choć pewnie to nic nie zmieniło bo dalej objaw  mały jest ale rownież coś tak jakby pomogło :P 
A Pytanie mam odnośnie Filtra Paliwa :-)
co dziwne jak objaw jest to w okolicach tego filtra jest tak jakby piszczenie i czy objawy które opisałem na stronie 1 mogą wynikać właśnie z zapchanego filtra paliwa? Brak mocy na rozgrzanym silniku falujące obroty itp ? 
Planuje go jutro/weekend wymienić i chce jeszcze dostać mniej więcej od was Panowie informacji na temat tego ustrojstwa :P 
Nie wiem czy moje myślenie jest dobre ale jeśli błedne to niech mnie ktoś poprawi 
Na zimnym silniku gdy jest na ssaniu to wieksze ciśnienie paliwa jest i dlatego objawów jest brak ?
A gdy sie rozgrzeje i filtr jest zapchany to może tak być ze nie dostaje takiego ciśnienia i dlatego brak mu mocy bo paliwa wtrysk dostaje za mało ? 

 

A tak na marginesie prosiłbym z was o doradzeniu jaki filtr zakupić czym tu sie kierować mogą być linki nawet ja każdemu z was zaraz podziękuje tu na forum.

i czy wymiana filtra jest trudna ?

Btw czy ten filtr jest w puszcze i całą sie wymienia czy cos ala filtr powietrza że trzeba tylko otworzyć włożyć i po kłopocie? 
Dziekuje jeszcze raz za waszą chęć i pomoc :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra panowie jakies nowe sugestie? 

 

Wymieniłem filtr paliwa i powietrza dalej jest to samo.

Ale co mnie zdziwiło po wyjęciu kabli po koleji z świec praca silnika się nie zmieniła a co dziwne po wyjęciu kabla z cewki skakała iskra. Ona tak ma skakać?   Z drugiej cewki to samo tylko nie aż tak widoczne. Oprócz tego słychać taki dźwięk z tych cewek.

Tak ma być? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz co sugerowałem Tobie 13.04 ;

 -  w I kroku to zmiana; przewodów zapłonowych oraz świec zapłonowych ( zmniejszyć odstęp elektrod do ok.0,8 mm ) 

     i obserwowanie zachowań silnika i stanu świec,

-  w II kroku, wymiana filtra powietrza i paliwa, 

 - w III kroku, kontrola/regulacja luzów zaworowych,

-  w IV kroku, zakup cewek f-my beru z wyższej półki,

-  w V kroku, pomiar podciśnienia w przewodzie dolotowym  ( czyszczenie przepustnicy ).

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Andrzej-2010 Gadałem z bratem ciotecznym który kiedyś naprawiał samochody aczkolwiek już tego nie robi i tak traf chciał że był u niego Znajomy którego Tata pracował w serwisie renault i po części pomaga tacie i pierwsze co powiedział że jak na jego ucho pracy silnika gdzieś łapie mi lewe powietrze.. patrzył szukał i nie mogliśmy nic znaleść ale zasugerował żebym chwilę zaczekał to zadzwoni do Ojca
Co usłyszeliśmy że prawdopodobnie wie gdzie może być usterka po tym co syn mu wytłumaczył ( Odłaczył krokowca i samochód pracował dziwnym trafem równo) Ale Ojciec stwiedził że to może być rownież podcisnienie do sprawdzenia bo zalewa silnik a nie podaje odpowiedniej dawki powietrza czy jakoś tak.. Nie znam się i nie pamietam co już dokładnie mówił mi.. 
I z tego co wiem kazał synowi poszukać za kolektorem jakiej małej skrzynki coś jak podełko zapałek gdzie dochodzą 3 gumowe rurki i wtyczka jakaś 
Orientujesz się gdzie to może być bo sprawdziłbym to jutro zanim oddam auto w poniedziałek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!