Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, auto to megane ii 1.6 16v jakiś czas temu miałem problem z odpalaniem (auto w ogóle nie odpalało). Okazało się że kostka na pompie paliwa była uszkodzona. Po naprawieniu usterki auto czasem po dłuższym postoju (4-5 godzin) albo ciężko odpala albo wcale za pierwszym razem nie odpali. Jak silnik jest ciepły wszystko jest ok. Dodam jeszcze że ostatnio zatankowałem ok. 3/4 zbiornika i po kabinie rozniósł się zapach benzyny. Okazało się że pod pokrywą pompy paliwa było trochę paliwa. Ogólnie umocowałem tą pokrywę pompy i już nie czuć paliwa, ale jak gdzieś jadę i wysiądę z auta to znów w okolicach tylnej części samochodu od strony zbiornika paliwa czuć lekką woń paliwa. I jeszcze jedno wtedy jak walczyłem z przyczyną nie odpalania wymieniłem czujnik położenia wału, może on jest wadliwy i powoduje takie rzeczy? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pierwszego, to jak wyjmowałeś pompę to pewnie ją za słabo dokręciłeś, albo uszczelka się zagięła. Pierścień dokręcający pompę bardzo trudno dokręcić bez specjalnego przyrządu. Podejrzewam, że jak zatankujesz do pełna to znowu będzie mocno czuć - lub będzie się lać paliwo uszczelką. Jak chcesz sprawdzić czy pierścień jest dokręcony to są na nim znaki które muszą się zgrywać ze znakiem na pompie (ściągnij instrukcje serwisowe z działu pliki i tam dokładnie zobaczysz o co chodzi).

Co do drugiej części to czy podczas odpalania słychać "terkotanie-klekotanie" z silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie pompy nie wyjmowałem wcale. W ogóle nie ruszałem tego pierścienia. Ale dzięki za rade z tymi znakami - sprawdzę. 
A jeśli chodzi o klekotanie to nie występuję żaden niepokojący dźwięk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładając że masz sprawne świece zapłonowe, cewki, czysty i szczelny układ dolotowy, sprawny układ paliwowy,

to głównymi czynnikami decydującymi o trudnościach w zapłonie są ;

- czujnik temperatury płynu chłodzącego silnika,

czujnik położenia wału korbowego, musi być oryginał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!