Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wyciek oleju w dolocie


Badboy277

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich  mam problem z moją megi zauwarzylem ślady oleju na osłonie silnika po zdjęciu osłony okazało się że na łączeniu rury do dlotu do intercoolera  jest mokro od oleju. Powietrze podczas jazdy rozdmuchuje oleju i ocieka na wszystko teraz moje pytanie pamiętam że łączenie jest tam na wycisk z oringami i zabezpieczenie w kształcie trójkąta druciane .Łączenie jest luźne w momencie dodania gazu zaciska się czy wie ktoś jakie oringi się tam znajdują?  I czy to źle że takie ilości oleju znajduja się  w dolocie może mam problem z odmą ? Proszę o pomoc może ktoś miał podobny problem bądź ma taką wiedzę 

 

 

Edytowane przez Badboy277
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie dowiedziałem  się że odma w mojej megi po jakim przebiegu kuleje zamówiłem człon pokrywę zaworów bo niestety nie m osobno czy wymieniał ktoś może tą część? 

 

Edytowane przez Badboy277
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Badboy277 napisał:

Ogólnie dowiedziałem  się że odma w mojej megi po jakim przebiegu kuleje

Gdzie Ty się chłopie takich rzeczy o odmie w silniku 1,5 dci dowiedziałeś? Śledzę to forum od ponad 10 lat i nie znam przypadku by ktoś w trym silniku wymieniał odmę. 

Cały problem tkwi w oringach  uszczelniających rury dolotu po stronie wysokiego ciśnienia czyli za turbiną. Po dodaniu gazu ciśnienie powietrza powinno je uszczelnić przyciskając mocniej wargę oringu do rury ale po przebiegu kilkudziesięciu tys. km już to tak dobrze nie działa. W dolocie zawsze będzie trochę oleju z turbiny i odmy który wiatr przegania do kolektora ssącego. Nawet w miarę nowe silniki mają z tym problem, nowa uszczelka jest trudno dostępna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.04.2018 o 20:52, aniewa napisał:

Nie papuguj.

Mówił mi o tym facet który regeneruje turbo że po zmianie turbo ludzie wracali że olej bierz . W zeszłym roku przegrałem cały układ i wyczyscilem po ok 2 dniach i 100km wszystkie węże w oleju 

lapka2.gif

REGULAMIN

5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01.

Dnia 19.04.2018 o 18:56, Andrzej-2010 napisał:

W I kroku należało stwierdzić stan membrany, a dopiero w następnym ewentualnie wymienić samą membranę.

Poczytaj na forum.

Dziś rozbiórkę i zrobię foto

Dnia 19.04.2018 o 18:56, Andrzej-2010 napisał:

W I kroku należało stwierdzić stan membrany, a dopiero w następnym ewentualnie wymienić samą membranę.

Poczytaj na forum.

 

20180420_174846.jpg

Gdzie jest membrana skoro jest to całość z pokrywą zaworów? 

Dnia 19.04.2018 o 20:52, aniewa napisał:

Gdzie Ty się chłopie takich rzeczy o odmie w silniku 1,5 dci dowiedziałeś? Śledzę to forum od ponad 10 lat i nie znam przypadku by ktoś w trym silniku wymieniał odmę. 

Cały problem tkwi w oringach  uszczelniających rury dolotu po stronie wysokiego ciśnienia czyli za turbiną. Po dodaniu gazu ciśnienie powietrza powinno je uszczelnić przyciskając mocniej wargę oringu do rury ale po przebiegu kilkudziesięciu tys. km już to tak dobrze nie działa. W dolocie zawsze będzie trochę oleju z turbiny i odmy który wiatr przegania do kolektora ssącego. Nawet w miarę nowe silniki mają z tym problem, nowa uszczelka jest trudno dostępna.

 

20180420_174947.jpg

Ale aż taka ilość że wszędzie jest olej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!