Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Masz ciekawy materiał wideo związany z motoryzacją?
Dodaj go do na naszej bazy - kliknij tutaj, wybierz kategorię i dodaj film

Badboy277

Megane III phI Wyciek oleju w dolocie

Recommended Posts

Napisano (edytowany)

Witam wszystkich  mam problem z moją megi zauwarzylem ślady oleju na osłonie silnika po zdjęciu osłony okazało się że na łączeniu rury do dlotu do intercoolera  jest mokro od oleju. Powietrze podczas jazdy rozdmuchuje oleju i ocieka na wszystko teraz moje pytanie pamiętam że łączenie jest tam na wycisk z oringami i zabezpieczenie w kształcie trójkąta druciane .Łączenie jest luźne w momencie dodania gazu zaciska się czy wie ktoś jakie oringi się tam znajdują?  I czy to źle że takie ilości oleju znajduja się  w dolocie może mam problem z odmą ? Proszę o pomoc może ktoś miał podobny problem bądź ma taką wiedzę 

 

 

Edytowano przez Badboy277

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Ogólnie dowiedziałem  się że odma w mojej megi po jakim przebiegu kuleje zamówiłem człon pokrywę zaworów bo niestety nie m osobno czy wymieniał ktoś może tą część? 

 

Edytowano przez Badboy277

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W I kroku należało stwierdzić stan membrany, a dopiero w następnym ewentualnie wymienić samą membranę.

Poczytaj na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Badboy277 napisał:

Ogólnie dowiedziałem  się że odma w mojej megi po jakim przebiegu kuleje

Gdzie Ty się chłopie takich rzeczy o odmie w silniku 1,5 dci dowiedziałeś? Śledzę to forum od ponad 10 lat i nie znam przypadku by ktoś w trym silniku wymieniał odmę. 

Cały problem tkwi w oringach  uszczelniających rury dolotu po stronie wysokiego ciśnienia czyli za turbiną. Po dodaniu gazu ciśnienie powietrza powinno je uszczelnić przyciskając mocniej wargę oringu do rury ale po przebiegu kilkudziesięciu tys. km już to tak dobrze nie działa. W dolocie zawsze będzie trochę oleju z turbiny i odmy który wiatr przegania do kolektora ssącego. Nawet w miarę nowe silniki mają z tym problem, nowa uszczelka jest trudno dostępna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.04.2018 o 20:52, aniewa napisał:

Nie papuguj.

Mówił mi o tym facet który regeneruje turbo że po zmianie turbo ludzie wracali że olej bierz . W zeszłym roku przegrałem cały układ i wyczyscilem po ok 2 dniach i 100km wszystkie węże w oleju 

lapka2.gif

REGULAMIN

5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01.

Dnia 19.04.2018 o 18:56, Andrzej-2010 napisał:

W I kroku należało stwierdzić stan membrany, a dopiero w następnym ewentualnie wymienić samą membranę.

Poczytaj na forum.

Dziś rozbiórkę i zrobię foto

Dnia 19.04.2018 o 18:56, Andrzej-2010 napisał:

W I kroku należało stwierdzić stan membrany, a dopiero w następnym ewentualnie wymienić samą membranę.

Poczytaj na forum.

 

20180420_174846.jpg

Gdzie jest membrana skoro jest to całość z pokrywą zaworów? 

Dnia 19.04.2018 o 20:52, aniewa napisał:

Gdzie Ty się chłopie takich rzeczy o odmie w silniku 1,5 dci dowiedziałeś? Śledzę to forum od ponad 10 lat i nie znam przypadku by ktoś w trym silniku wymieniał odmę. 

Cały problem tkwi w oringach  uszczelniających rury dolotu po stronie wysokiego ciśnienia czyli za turbiną. Po dodaniu gazu ciśnienie powietrza powinno je uszczelnić przyciskając mocniej wargę oringu do rury ale po przebiegu kilkudziesięciu tys. km już to tak dobrze nie działa. W dolocie zawsze będzie trochę oleju z turbiny i odmy który wiatr przegania do kolektora ssącego. Nawet w miarę nowe silniki mają z tym problem, nowa uszczelka jest trudno dostępna.

 

20180420_174947.jpg

Ale aż taka ilość że wszędzie jest olej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×