Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam następujący problem. Samochód po wymianie końcówek kierowniczych zaczął się dziwnie zachowywać, ogólnie wszystko ładnie sztywnie, żadnych luzów w zawieszeniu. Lecz gdy samochód stoi i kręci się kierownicą w lewo lub prawo to przed maksymalnym skręcie  słychać stuknięcie. Stukanie wychodzi od sprężyny amortyzatora, po prostu nagle jakby przeskakuje. Obstawiłem łożysko ( mimo, że komplet łożysko + poduszka ma przejechane 8 000 km ). Cały mcperson został rozebrany, ku mojemu zdziwieniu wszystko jest tam w porządku. Jakieś sugestie czemu tak się dzieje? Może to być spowodowane źle ustawioną zbieżnością ?  Samochód jedzie prosto nie ściąga, lecz na rondzie przy skręcie w lewo piszczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łączniki stabilizatora lub poduszki pod nim.

Koniecznie po zmianie końcówek robimy zbieżność, chyba że chcesz szybko zmieniać opony lub popłynąć na zakręcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!