Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Dzisiaj w Megance żony wyskoczył komunikat " Usterka układu hamulciwego " i jest cały czas, nie da się skasować.

Wyskoczyły dwa błędy

DTC505004 - Sterownik, wewnętrzne usterki systemowe, stały

DTC401001 - sterownik, ogólnie usterka elektryczna, stały.

 

Auto jeżdzi i hamuje normalnie.

Może ktoś z szanownych forumowiczów miał coś takiego i wie od czego zacząć diagnostykę.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja bym obstawiał awarię pompy ABS. Co rozumiesz przez hamuje normalnie? Zahamuj na śliskiej / piaszczystej nawierzchni - czy jest charakterystyczne pulsowanie pedału czy koła się blokują? Możesz też sprawdzić bezpiecznik od ABS - ale to chyba nie to.

Edytowane przez bacablue
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Teraz nie mam jak sprawdzić. To auto ma 135000 przebiegu i żeby pompa abs padła?. Powoli tracę szacunek do Renault.

Poprzednie auto mojej żony to renault Megane II 1.4 i zrobiła nim 270000 kilometrów i żadnych problemów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Książką serwisową w naszym pięknym kraju można się podetrzeć. Niestety taka prawda. 

Jeżeli auto jest krajowe, nawet, jeżeli potwierdzisz przebieg w ASO, tak naprawdę do końca nie wiesz jak auto było eksploatowane, co w nim robiono poza serwisem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. W innym temacie pisałem o awarii pompy ABS w mojej MIII. Niestety przy przebiegu ~ 154000 km już zaczęła szwankować. W końcu stały błąd silnika pompy i brak możliwości zgaszenia kontrolki zmusiły mnie do działania. Wymiana silnika pompy na zregenerowany ( elektronika została ) i problem zniknął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Lelupi napisał:

Książką serwisową w naszym pięknym kraju można się podetrzeć. Niestety taka prawda. 

Jeżeli auto jest krajowe, nawet, jeżeli potwierdzisz przebieg w ASO, tak naprawdę do końca nie wiesz jak auto było eksploatowane, co w nim robiono poza serwisem.

 

To prawda.

Auto mam od pierwszego właściciela, kupiony w salonie i w tym salonie też serwisowany. Wszystkie wpisy serwisowe są z tego serwisu. Sprawdziłem filtry, klocki i wszystko oryginał renault. Także mam chyba pecha. 

11 godzin temu, bacablue napisał:

Witam. W innym temacie pisałem o awarii pompy ABS w mojej MIII. Niestety przy przebiegu ~ 154000 km już zaczęła szwankować. W końcu stały błąd silnika pompy i brak możliwości zgaszenia kontrolki zmusiły mnie do działania. Wymiana silnika pompy na zregenerowany ( elektronika została ) i problem zniknął.

 

Masz może namiar na jakąś sprawdzoną firmę która zajmuje się regeneracją pomp ABS.?

Jestem z Gliwic ale jak będzie trzeba to mogę wysłać tą pompę gdziekolwiek żeby tylko była zregenerowana fachowo.

Troche poczytałem w necie o firmach co regenerują pompy ABS i ciężko wyczuć.

Jeżeli można zapytać jaki koszt takiej regeneracji?

Tylko najpierw podjadę do  jakiegoś mechanika żeby to sprawził dokładnie bo tak naprawdę to nikt na forum nie powiedział co te błędy tak nprawdę oznaczają.

Ty napisałeś że u Ciebie powoli zaczęła padać a mnie żona odpaliła samochód i wyskoczył błąd i jest cały czas. Nie było żadnych symptomów ze coś jest nie tak z ABS. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja robiłem ABS w ZM Serwis https://zmserwis.eu/ i polecam. Jak masz zamiar pojeździć trochę autem to nie baw się w używki, tylko naprawiaj. Zadzwoń do nich - warto. Co do błędów to drugi oznacza chyba: silnik pompy - przerwa/rozwarcie - ale ze wskazaniem na chyba. Może gdzieś woda podciekała na sterownik ABS i zrobiło się zwarcie? Odepnij główną kostkę od pompy i obejrzyj styki, ewentualnie czymś popsikać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!