Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Tą wiązkę dedykowaną do haka, którą ja kupiłem pasuje tylko do haka składanego (oryginalnego) otwieranego ręcznie,odblokowywanego dźwignią/rączką za pomocą linki.

Nie sprawdzałem czy jest inna wiązka dostępna, jako akcesorium.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Mam zamiar zamontować hak holowniczy do mojej meganki IV i mam małą zagwosdkę. Dowiadywałem się o wstępną informację jak to wygląda terminowo i cenowo, i w jednym punkcie Pan poinformował mnie że oprócz haka i wiązki potrzebny jest moduł za 350 zł. Ponoć potrzebny jest do nowych aut bo jest ryzyko że bez niego uszkodzi się komputer. Czy to prawda? Czy jest potrzebny dodatkowo "jakiś" moduł do tego kompletu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Zakupiłem hak firmy Steinhof wraz z dedykowaną wiązką Erich Jaeger, zestaw kosztował 1200 zł. 

Instrukcja dość czytelna, sam montaż stosunkowo łatwy, lecz czasochłonny (w moim przypadku prawie 4h).

W moim aucie obyło się bez cięcia kabli.

 

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez kukasz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

W serwisie dostałem namiary na hak jaki "pasuje" i informacje, że na razie brak dostępności...

Czy gdzieś się da kupić w normalnych pieniądzach hak 8201636365 oraz wiązkę 13pin  241d84191R ?

 

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6 :!: - Prezes

Edytowane przez zator
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Cześć,

montował ktoś hak do Megane 4 Grantour i mógłby się pochwalić zdjęciami?

Chciałbym oczywiście zamontować taki z elektrycznym chowaniem kuli ale podobno jest tylko jeden pasujący do mojego modelu który jest manualny. 

Również wiązka podobno nie pasuje klasyczna...

 

Chciałbym zobaczyć punkty montażowe żeby porównać czy u mnie jest tak samo.

Mam instrukcję która nawet coś pokazuje ale nie umiem z niej wywnioskować różnić między moim modelem a innymi więc wolałbym zdjęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Qbak napisał(a):

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.9 :!: - aniewa

Cześć

Zobacz u tego gościa - są zdjęcia z opisem.

Установка ТСУ — Renault Megane IV, 1,5 л, 2017 года | аксессуары | DRIVE2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie w katalogu wiem że są inne. 

A wiesz z czego wynika ta różnica?

Dlatego chciałem właśnie zdjęcia żeby zobaczyć różnicę.

 

To może inaczej:

czy ktoś może mi podać numer chowanego haka dla mojego modelu?

Wyróżnik modelu to K9NH

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Qbak Sam jestem po montażu haka już jakiś czas temu w moim Grantour z 2017 r. Hak Steinhof i wiązka dedykowana Erich Jaeger. Wiązka super wszystkie końcówki opisane łącznie z kablem jaki trzeba wpiąć w PDC żeby nie piszczały czujniki po wpięciu wtyczki. Jedyny minus to taki że trzeba ciągnąć kabel do skrzynki bezpieczników pod kierownicą. Hak też super zdejmujesz bez użycia narzędzi i nic nie widać Problem zaczął się jak chciałem zamontować hak do belki pod autem bo okazało się że nie ma jednego otworu po lewej i prawej stronie. Kombinacji co nie miara parę złamanych wierteł bo nie ma miejsca żeby wiertarkę dobrze przyłożyć ale udało się po 2 godzinach walki. Hak już sprawdzony rowery przejeździły na nim ok 1500 km. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, kamykxp napisał(a):

Hak też super zdejmujesz bez użycia narzędzi i nic nie widać

No właśnie chciałbym już automatyczny. 

Dzięki za opinię o tym haku. Czytałem instrukcję i wygląda tak samo jak ten Bosal który ma numer jak podawałem wyżej.

Ten Steinhof jest od 2016 aż do 2023 więc dlaczego ten Bosal do polifta już niby nie pasuje??

Może chodzi tylko o kwestie homologacyjne? Bo przecież konstrukcyjnie się nie zmieniło.

Tak samo jak GT i RS - dlaczego do nich są inne?

I dlaczego w katalogu do HYB06 jest inny - manualny i specjalny hak?

image.thumb.png.622484b6efcadc2106237c81ad7e9596.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!