Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

[WAŻNE] Pęknięcia lakieru/blachy na obu drzwiach


Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie, właśnie sprawdziłem z żoną lakier w tych miejscach, które pokazałeś. Widać, że tam jest jakieś łączenie elementów, ale u mnie jest w tych miejscach nadlany lakier, czuć to pod palcem i nie mam (jak na razie) tam żadnych pęknięć. Ewidentnie u autora postu ( przynajmmniej dla mnie ) uszkodzenie to jest fabryczne i nie jest to sam pęknięty lakier tylko pęknięte elementy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może te nadlanie u Ciebie @doesnt zostało zrobione wcześniej przez producenta? Najwyżej będą wymieniać całe drzwi.. Dla mnie to jest śmieszne, że takie rzeczy są w nowym samochodzie. Inne pytanie jakie jeszcze rzeczy wyjdą :o ?

 

Czekamy na sprawdzenie i opinię innych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie jeszcze znany tematy do sprawdzenia w swojej megance IV ? Bo tak to sobie już teraz sprawdzę i ewentualnie uderzę z kilkoma tematami do dealera.
Jak wyłączycie radyjko w czasie jazdy aby było cicho, też taki "metaliczny" dźwięk jakby podczas przyśpieszania (turbo? wentylator?) słyszycie, nie głośny jednak wkurzający.
Dodatkowo wydaje mi się, że kierownica jest minimalnie w pozycji "na wprost" koła, jest minimalnie skręcona w prawo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popatrzyłem u siebie i też mam pęknięcia. Auto ma 1tys km przebiegu, miesiąc temu odebrane z salonu. Produkcja marzec 2018. No kurwica by człowieka strzeliła... 

 

I jest to tylko od strony kierowcy, od strony pasażera wszystko ok

Edytowane przez marcin33892
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie od strony pasażera ta guma pod lakierem się dużo wyżej i niema pęknięć. Po stronie kierowcy jakby brakuje z 1cm tej gumy ale na razie nie widzę pękania lakieru. Będę obserwował z czasem. Smutne to jest że taka różnica wykonania auta jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam jest łączenie zgrzewanych blach i dana jest masa uszczelniająca w małej ilości. Dlatego w tym miejscu pęka. Jeśli by była grubsza warstwa masy uszczelniającej jak na niższej partii drzwi to przypuszczam, że by było OK. Zobaczcie na zdjęcia Tobka, lewe vs. prawe drzwi i porównajcie - na prawych jest krótsze pęknięcie niż na lewych i tylko do grubszej warstwy masy uszczelniającej. A tak na marginesie to Renault nie jest w kwestii jakości odosobnione, inne marki też dają często ciała (np. korodujący wydech i inne elementy w znanych  Japończykach na literę H lub S po 4-6 miesiącach, lub problemami z uszczelkami drzwi w niektórych autach marki premium z Monachium). Składa się na to wszystko kilka czynników, m.in.:  oszczędności, przeniesienie "testowania" samochodu na klienta, mnogość modeli oraz krótkie życie danego modelu auta (kiedyś model auta zmieniano co 10-15 lat, teraz co 5-7 lat i jeszcze w międzyczasie kilka liftingów).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie byłem dziś y Dealera Renault od razu do serwisu prześlemy. Gość popatrzył i mówi, że to jakiś uszczelniacz/guma która jest pod tym lakierem właśnie źle spasowana i dlatego odpeklo. Poprawia to (poprawka blacharsko-lakiernicza) i podobno będzie okej. Jestem umówiony na początek sierpnia z tym. No i w sumie powiązany temat, pytań gościa czy da radę autozastepcze na ten czas, on mówi że nie ma szans, że do takich klientowskich pierdol lakierniczo-blachsrakich nie wydają i ze oni mają problem z tymi autami zastępczymi bo podobno góra ludzi w kolejce czeka na naprawy (chyba z 15 osób) i też się domagają. Mówię gościowi że konieczne i niezbędne jest auto zastępcze i nowi mu też że mam wykupimy dodatkowy maksymalny pakiet przedłużonej gwarancji i przeglądów. Mówi mi, żebym dzwonił na DKK (dział kontaktu klienta renault Polska) i tam wyjaśnił sprawę i jak oni się zgodzą tz. Wysła maila z potwierdzeniem opłacenia takiego auta zastępczego na min. 3 dni to wtedy serwis spróbuję wydać taki zastępczy samochód mi o ile będą mieć na stanie.

 

Macie jakieś doświadczenia z autami zastępczymi w takich sytuacjach ? Poradzicie coś ? 

 

Z góry dzięki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mają serwis blacharsko-lakierniczy koło salonu, żeby była jasność :)

Tylko wydaje mi się, że zbywanie mnie jest po prostu standardem jeśli chodzi o auto zastępcze.

Może uderzyć nie do nich tylko spytać u dealera w tej sytuacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytam i nie wierze, skąd się wzieliście? przecież jakbym pracował w aso i takie debile do mnie przyjeżdżali z ryskami i pęknięciami jak małe dziewczynki z dwiema lewymi rączkami to bym ich wszystkich powystrzelał. czytam i nie wierzę czy mam szczęscie i akurat w tym poście zagęszczenie pajacerii jest większe ale nie wierzę w was, haha 

 

ej spójrzcie na koła tam jest takie czarne jedźcie do aso że wam auto z u[ciach]mi kołami brudem sprzedali - porażka 

 

to jest renault a nie aston martin a co do kolegi wyżej ma rację - otóż jest coś takiego drogie dzieci jak płat drzwi - one nie wypadają z maszyny całe tylko je trzeba pozgrzewać i naturalnie ciężej się zakrywa takie miejsce przy lakierowaniu

 

ale popłakane możecie jechać do aso powodzenia

 

REGULAMIN

pkt. 5.3 Zabrania się obrażania, wyzywania, bezpodstawnego osądzania oraz wszelkich działań na szkodę innych użytkowników forum, (...) Zabrania się również stosowania różnych form zaczepki, złośliwości i kpin. Powyższe ograniczenia dotyczą zarówno postów jak i shoutboxa - kataryniarz

  • Zmieszany 1
  • Smutny 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!