Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

LPG w 1.4TCe ScIII Grand 7 osobowy


witman

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 25.01.2020 o 20:22, sylwekdm napisał:

to nie wynika, z zaawansowanego sterownika lpg, bo akurat BRC jest archaiczny i do tego zablokowany przez producenta żeby zwykli użytkownicy nie dowiedzieli się w jakie gówno się wrypali,  tylko z właściwości opałowych paliw.

Znowu stosujesz fakty wybiórczo. To nie pisz, że to zasługa sterownika lpg, tylko paliwa, dzięki któremu można się cieszyć większą mocą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konfiguracja jakiegokolwiek sterownika LPG niezależnie czy to będzie Stag, BRC czy KME w trybie podstawowym auto-adaptacji nie spowoduje takiego polepszenia parametrów jak strojenie manualne z użyciem sondy szerokopasmowej AFR oraz jazdą pod obciążeniem lub zastosowaniem hamowni. 

Edytowane przez witman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopie, zobacz na swoją instalację. Przecież to drut jakich mało i Ty mówisz, że jesteś mechanikiem, a nie znasz podstawowych zasad działania silnika? Dlaczego w drodze ewolucji od gaźnika, podawanie paliwa idzie jak najbliżej komory spalania? To dlaczego BRC, się oddała? Jakaś nowa teoria?

Współczuję wszystkim Twoim klientom, jeśli fundujesz im taką estetykę, jaką sam masz pod maską.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie BRC działa i jestem zadowolony, Tobie nie musi Ci się podobać, chwalisz Staga to chwal Staga, każdy chwali swoje, ja nic złego na Staga nie mówię, chodź widziałem już wiele.

 

10 minut temu, sylwekdm napisał:

Współczuję wszystkim Twoim klientom, jeśli fundujesz im taką estetykę, jaką sam masz pod maską.

 

Ale my nie zakładamy instalacji :-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BRC Calibration Tool  + kod dla wszystkich poproszę albo pozostanie:

"witman z franceexpert to ściemniacz"

Lewizna za 250 zł, gdzie w Stagu jest za darmo:

https://archiwum.allegro.pl/oferta/brc-calibration-tools-sequent-32-sdi-i6522499725.html

Albo:

Screenshot_20200128-001436_Drive.thumb.jpg.cf4019e70955f775d7ae621401f0cee9.jpg

Edytowane przez sylwekdm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe... nieźle kombinujesz pod pretekstem wypisywania nieprawdziwych informacji o fabrycznie zablokowanym sterowniku chcesz wydębić Calibration Tool lub patent na połączanie z poziomu P&D,  nie myśl, że instalatorzy z forum lpg tak Ci go dadzą. Napisz sobie do tych co się tam ogłaszają. 

 

Dnia 22.12.2019 o 18:58, sylwekdm napisał:

W obecnych wersjach BRC sterownik jest fabrycznie zablokowany i nikt poza serwisem, się nie połączy nawet po skończeniu gwarancji

 

Edytowane przez witman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu odwracasz kota ogonem. Ja niczego nie potrzebuję.  Chcę abyś pokazał, jak użytkownicy SQ32, mogą, oczywiście po gwarancji, zmienić np. Temperaturę przełaczania, czy samodzielne zmieniać filtry? Pochwalisz się skąd masz kod instalatora, mimo tego, że wspomniałeś, że nie montujecie instalacji? 

Pisałem już, że mając na myśli zablokowany sterownik, jest zablowany dostęp do niego.

Uczepiłeś się jak rzep kociego ogona.

21 minut temu, witman napisał:

W obecnych wersjach BRC sterownik jest fabrycznie zablokowany i nikt poza serwisem, się nie połączy nawet po skończeniu gwarancji

Ty naprawdę de..l jesteś. Próbujesz takimi tanimi chwytami wyłgac się, z :

Screenshot_20200127-220851_Chrome.thumb.jpg.c0ec60a4fe6e69b0b1707309db5cc556.jpg

Pokaż, ja zmienić ustawienia.

Jak nie, to jesteś łgarz i manipulant.

W Techu, Stag, Zenicie, czy KME, spokojnie możesz się legalnie połączyć i zmieniać ustawienia, dlaczego nie w BRC?

Żeby nie pokazać użytkownikom, jaki to archaizm w stosunku do innych instalacji.

Taka jest prawda. Do tego druciane montaże i cena części zamiennych z kosmosu.

Taka jest prawda.

Edytowane przez sylwekdm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, sylwekdm napisał:

Chcę abyś pokazał, jak użytkownicy SQ32, mogą, oczywiście po gwarancji, zmienić np. Temperaturę przełaczania,

 

W tych okienkach zaznaczonych strzałkami ręcznie z klawiatury.

 

temp.jpg

Edytowane przez witman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.01.2020 o 21:54, witman napisał:

W tych okienkach zaznaczonych strzałkami ręcznie z klawiatury.

Kłamiesz jak z nut, połączysz się, zaproponowanym przez Ciebie programem, ale odczytasz tylko wersję centralki i nic poza tym. A reszta funkcji będzie nie aktywna. T

https://megane.com.pl/topic/79279-gdzie-lpg-do-14tce-w-okolicach-katowic/?do=findComment&comment=544004

Reszta tutaj:

https://megane.com.pl/topic/39748-ile-wam-palą-lpg/?do=findComment&comment=567274

 

 

Edytowane przez sylwekdm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Kolego jest taki zbiornik firmy GZM Grodków: ZTP 680/180 52,5L;  ZTP 680/200 59 litrów i wiem, że ten 59L też montują do Sc3 Grand 7os,  wszystko zależy od chęci i zaangażowania instalatora.

 

https://gzwm.com.pl/40/zbiorniki-toroidalne-zewnetrzne-pelne-ztp.html

 

Typ zbiornika Średnica
D [mm]
Wysokość H [mm] Pojemność V [l] Dopuszczalne napełnienie 80% [l] Masa
[kg]
ZTP 580/200 580 200 41,5 33,2 25,8
ZTP 580/220 580 220 46,5 37,2 27,7
ZTP 580/250 580 250 54 43,2 28,7
ZTP 600/200 600 200 45,5 36,4 27
ZTP 600/220 600 220 51 40,8 28,5
ZTP 600/250 600 250 59 47,2 30,5
ZTP 600/270 600 270 65 52 32
ZTP 630/200 630 200 49 39,2 28,6
ZTP 630/220 630 220 55 44 30
ZTP 630/250 630 250 64 51,2 32
ZTP 630/270 630 270 71 56,8 34
ZTP 650/200 650 200 54 43,2 30
ZTP 650/220 650 220 61 48,8 32,6
ZTP 650/250 650 250 71 56,8 34,2
ZTP 650/270 650 270 77 61,6 36,3
ZTP 680/180 680 180 52,5 42 31
ZTP 680/200 680 200 59 47,2 32,9
ZTP 680/220 680 220 66,5 53,2 34,7
ZTP 680/240 680 240 73,5 58,8 36,2
ZTP 680/250 680 250 77 61,6 37,3
ZTP 680/270 680 270 83,5 66,8 38,9
ZTP 680/300 680 300 88 70,4 40,8
ZTP 720/250 720 250 84 67,2 37,5
ZTP 720/270 720 270 92 73,6 40,5
ZTP 720/300 720 300 103 82,4 43,5

 

Mój kumpel ma w Oplu Zafirze Taurer 1.4T wer. 7-osobowa  zamontowany ZTP 680/220 66 litrów.

Nie daj sobie wcisnąć 44L, do tych większych pewnie trzeba będzie dopłacić parę zł.

Daj znać co zamontowałeś.   

Edytowane przez witman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.02.2020 o 13:35, Woytus napisał:

Jak model tego zbiornika LPG 52L ? Ja umawiam się na montaż i proponują mi  zbiornik 44 litry, a chciałbym większy.

zapewne gazownik powiedział Ci litry w netto , tzn tyle ile zatankujesz , zawsze możesz poprosić żeby podgiął Ci blaszkę od zaworu bezpieczeństwa wtedy wejdzie 51 l:) ale może zawór na stacji nie odbijać będzie spowalniał dystrybutor.

generalnie 44 l realnego wlanego gazu to standard w Polsce u gazowników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są zbiorniki wewnętrzne w miejsce koła zapasowego z mocowaniem wielozaworu z wewnętrznym króćcem oraz zbiorniki zewnętrzne pełne z dodatkowymi mocowaniami pod podłogę bagażnika i z mocowaniem wielozaworu z wewnętrznym króćcem, a do Scenika Granda w wersji 7osobowej, który nie ma wnęki na koło zapasowe, bo są fotele w trzecim rzędzie trzeba właśnie taki zewnętrzny zbiornik.

Do Sceników krótkich oraz Grandów 5-osobowych w których jest w bagażniku wnęka na pełnowymiarowe koło zapasowe wchodzą zbiorniki wewnętrzne np. ZTW650/250 65L i ZTW650/270 70L.

Instalatorzy podają wartość zbiornika brutto.

     

 

Edytowane przez witman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Scenic II 1,6 16V silnik K4M instalacja Stag montowany w 2014 roku w autoryzowanym serwisie Stag Pitec w Poznaniu, jak widać wężyki i rzekomy makaron pod maską nie przeszkadzają w sprawnym działaniu tej instalacji.

 

 

stag.jpg

Edytowane przez witman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padłem....:mrgreen:

To zaznacz jeszcze geniuszu manipulacji, gdzie masz wtryskiwacze lpg na tym zdjęciu. 

To jest instalacja na rozdzielaczu:

barracudaMagistrale.thumb.jpg.93c24b5e8c5f77259a52187415a09fb0.jpg

Dzięki temu wtryski lpg na krótkich wężykach przy kolektorze ssącym.

Podobnie jest zagazowane to 1.4 Tce:

tce.thumb.jpg.31b37e3e68c2097834c4e54da028b60d.jpg

Edytowane przez sylwekdm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!