Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Współpraca z Huawei po bluetooth


Rekomendowane odpowiedzi

Czy u Was też występuje problem z parowaniem smartfona z zestawem głośnomówiącym? U mnie na P10 prawie zawsze z rana po dłuższym postoju jest problem (czerwony znaczek) po wyłączeniu bluetootha i ponownym włączeniu jest już dobrze. Później już prawie za każdym razem jest dobrze. Problem nasilił się po ostatniej aktualizacji systemu. Renault twierdzi,  że wie...i poprawka będzie jak zwykle...w następnej aktualizacji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi zrywało podczas połączenia telefonicznego (muzyka ok) podczas wgrywania softu do radia radio się rozleciało i zamawiali nowe (ponad 1 m-ce czekałem) teraz działa bez problemu

Edytowane przez cegla11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie niestety ten problem występuje w P8 lite i P10...Następna sprawa, o której zapomniałem powiedzieć to zmiana poziomu głośności radia po odbytej rozmowie telefonicznej na systemie głośnomówiącym - jest co najmniej dwukrotnie ciszej niż przed rozmową. Problem został potwierdzony przez Renault ale składają to znowu na Huawei. Czy ktoś może zaobserwował taką przypadłość korzystając z innego telefonu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!