Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Stop Ryzyko awarii silnika


Mariza

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. opisze mój przypadek problemu:
wymiana oleju z elf5w30evolution na Eurol Actence 5w30 z pomocą płukanki wymiana 16.06.2018+filt oleju, paliwa, kabiny, powietrza.
ok 2 tyg pózniej atak kuny- nadgryziony przewód dolotowy turbiny i przegryziony przewód płynu hamulcowego.
wizyta w service renault w niemczech. Płyn dot 4 0,5 l zużyte przy dojeżdzie do czewy. Auto komunikaty:
STOP Ryzyko awarii silnika, skontroluj system start stop, skontroluj system pomocy startu pod górę, skontroluj układ wydechowy. Samochód wpadł w tryb awaryjny, nieprzekraczał 90km/h tracił moc. Laweta - wizyta w Renault tandem 
Renault Tandem - diagnoza uszkodzona rura dolotowa turbiny - nietrafna,  samochód zabrany do kontroli elektromechanika -błędy wymiany żarówek świateł drogowych, chwilowego spadku napięcia, problemów z układem wytryskowym-chyba. Przerwa w problemach 1 tydz. Kolejna trasa i ponownie tryb awaryjny-spadek mocy, komunikaty j.w.. Wizyta elektromechanik - wymiana modułu głównego wgrane mapy wtrysków, kontrola bezpieczników, ładowania alternatora, spadków mocy. akumulatora. Wizyta w salonie Turbo G kontrola ciśnienia wlotowego i wylotowego z turbiny- zgodne z normami. Transport auta do Service Bosch- diagnoza:  opiłki metalu w filtrze paliwa, brak wymaganego ciśnienia na pompowtrysku ok, 0,3 bar. Czyszczenie układu Common rail, listwy Cr, wymiana pompy paliwa w baku. Przejechane 1000km- problemy wróciły. komunikaty j.w. Ponownie Service Bosch- wymiana zaworu bezpieczeństwa w listwie Cr. Komunikaty wracają. Po wymianie modułu głównego komunikaty nie są zapisywane.
Spostrzeżenia:
wtyczka zapalniczki czasami jest podświetlona, samoczynnie włącza się i wyłącza,(spadki napięcia?)
samochód pokonuje trasy przy dużym obciążeniu ok 2800-3200 obr/min.
Filtr DPF- nie ważna ilośc popiołu a cisnienie wlotowe i wylotowe filtra.
Zawór EGR?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!