Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Przyciemniane szyby - stopień przyciemnienia


Rekomendowane odpowiedzi

Planuję przyciemnić szyby w mojej MIII. Chciałbym zlecić oklejenie folią w odpowiednim zakładzie. Główny cel to ograniczenie oślepiania przez słońce pasażerów na tylnej kanapie. Cel drugi to poprawa wyglądu auta :)

 

Jaki według Was wybrać stopień przyciemnienia? Czy najciemniejszy (chyba 95%) spełni pierwszy z założonych przeze mnie celów zauważalnie lepiej niż przyciemnienie na poziomie 80-85%? I czy z kolei wizualnie takie najciemniejsze szyby będą dobrze wyglądać na aucie w kolorze beżowym (niektórzy nazywają go szampańskim :))? Trochę się obawiam, że takie poprostu czarne szyby będą wyglądać jak szalony tuning rodem z wiejskiego garażu... Jakie macie doświadczenia w tym temacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. 

Jak zrobisz powyżej 50% to cofanie w nocy będzie udręka. Jak nie masz czujników i kamery cofania to nie będzie miło. 

 

Zrob jak w serii. 35 do 45% dobra folia 3m. I nie czarna tylko wybierz barwiona. Przy czarnej auto wyglada jak karawan. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w swojej mam tył na 80% i jestem bardzo zadowolony. Wygląd bardzo na plus i uważam że nie ma problemu z widocznością. Być może zależy od folii

 

Wrzucam fotki z dnia montażu i przy świetle dziennym.

1549401928962_20180324_123437.jpg

FB_IMG_1549401383684.jpg

FB_IMG_1549401404824.jpg

Edytowane przez karek_7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, karek_7 napisał:

Ja w swojej mam tył na 80% i jestem bardzo zadowolony. Wygląd bardzo na plus i uważam że nie ma problemu z widocznością. Być może zależy od folii

 

Wrzucam fotki z dnia montażu i przy świetle dziennym.

1549401928962_20180324_123437.jpg

FB_IMG_1549401383684.jpg

FB_IMG_1549401404824.jpg

 

No, wygląd karawanu. Ale jak tobie się podoba i wozisz z tylu jakieś drogie rzeczy to OK ;)

 

w nocy na pewno widoczność jest do dupy. Nie wmówisz mi ze jest inaczej. Auta miałem oklejane folia 3M i Foliatec czyli nie ma lepszych. Wszystko z tylu barwi się na fioletowo-czarno.

@pbetTak mam w oryginale. 

To pewnie nie więcej niż 35%. 

Jest ok. 

69F5E0D5-295E-45D7-9C4F-D433E5A6D856.jpeg

Edytowane przez Sarna1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zapraszam do folii rr customs. 

Ja tu żadnego fioletu nie widzę, bo na tym właśnie mi zależało. Od środka jest kolor czarny. 

 

Co do wyglądu to każdy ma swój gust:mrgreen:mam kolegów którzy również mają tą folię 40 i 95%.

 

widoczność na pewno do dupy...? Nie widziałeś więc czemu tak oceniasz :rolleyes:

 

Ps. Tak też wyszły zdjęcia. W rzeczywistości jest trochę jaśniej.

Edytowane przez karek_7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sarna1 też mam fabryczne przyciemnienie ale zastanawiam się ile to jest %. No i fabrycznie to nie folia, efekt fajny. Gdy jest ciemno coś tam widać, nie urywa. Ciemniej bym nie chciał.

20171014_175907.thumb.jpg.201d7b428762e8407422cfd2f732302f.jpg20170723_115439_1.thumb.jpg.2ebabace47e3e8277bd0e578838cf008.jpg20180127_133500_1.thumb.jpg.330c61d21e9fb9ca0a3bcb658f5ca023.jpg

Fajnie byłoby rzucić coś jeszcze na przednie szyby ale nie przyciemniającego tylko barwiącego, tak żeby był delikatny efekt lustra. Ponoć są takie folie i mieszczą się w dozwolonych przez przepisy normach przepuszczalności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@karek_7Dzięki za fotki. Mnie się to Twoje 80% podoba :) Czy taki poziom przyciemnienia jest już wystarczający do dobrej ochrony przed oślepianiem?

 

@Sarna1Bardzo ładnie wygląda Twoja Meganka z tymi szybami. Wiem, że zdjęcie trochę przekłamuje, ale wygląda na całkiem ciemną ta szyba (pewnie gdzieś ok. 70%)

Edytowane przez MariuszNS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MariuszNS  mi zależało na komforcie dziecka i w pełni się udało. Mam ciszej podczas podróży :).

Mi też to pomogło bo nie dorobiłem się lusterka ściemniającego.

 

Co do auta @Sarna1 też bym strzelał 60-70. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

@pawelek1 na pewno jest ok. Ma 2,5 roku więc pytania pt. A co to? Albo zobacz tato jakie dźwigi, tramwaje są na porządku dziennym. 

 

Ja zwracam uwagę że mam folię która w samochodzie nie robi nocy. Z zewnątrz jest ciemno to prawda, ale od środka jest super. 

 

Ostatnio przyciemniony został VW CC foliami 35% i uważam że nie ma wielkiej różnicy od wewnątrz, od zewnątrz oczywiście jest.

IMG_20190327_162811.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!