Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane III problem z odpalaniem


wadims88

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Od jakiegoś czasu mam problem z rozruchem auta, w szczególności z rana po całonocnym postoju. Przy temperaturach poniżej 0 samochód kręci i czasami w ogóle nie odpala! Błędy, które się pojawiają to:

DTC0087 - Ciśnienie paliwa w rampie

DTC0002 - Zawór sterujący ciśnieniem paliwa

DTC0202 - Sterowanie wtryskiwaczem cylindra nr 2

DTC1525 - Zgodność sygnału multipleksowego dla tempomatu/ogranicznika prędkości

 

Ostatnio wymieniłem:

- filtr paliwa

- zawór sterujący ciśnieniem paliwa

- komplet świec

Dodatkowo, około pół roku temu wymieniany był też rozrząd oraz czujnik temperatury płynu chłodniczego.

Zauważyłem również, że gdy mocniej doda się gazu czasami wyskakuje czerwony błąd "ryzyko awarii silnika" i następuje odcięcie mocy. Komunikat chwilowy, znika po chwili.

Niestety błędy nadal wiszą a cierpliwość powoli się kończy. Czy ktoś może doradzić co robić dalej? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd 202 i czerwony komunikat o awarii to problem z wtryskiwaczami. Pewno 2gi Ci leje i zawiesza się. Też tak kiedyś miałem, jeszcze na starych wtryskach. Natomiast problemy z odpalaniem to już inna bajka która spędza sen z powiek nie tylko Tobie..... poczytaj sobie:

https://megane.com.pl/topic/76339-15-dci-nie-równo-odpala-na-zimnym-silniku-i-kopci-na-biało/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, wadims88 napisał:

Ostatnio wymieniłem:

- filtr paliwa

- zawór sterujący ciśnieniem paliwa

- komplet świec

Polecam markowy filtr paliwa i oleju ; mann, knecht, purflux,

Z którego roku auto?

Jeżeli pomimo wymiany zaworu sterującego ciśnieniem paliwa

- nadal ten błąd występuje, należy wykasować błędy,

3 godziny temu, wadims88 napisał:

DTC0202 - Sterowanie wtryskiwaczem cylindra nr 2

W pierwszej kolejności sprawdzić;

 - prawidłowość łączy elektrycznych wtryskiwacza,

-  pomiar napięcia na pinach wtyczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!