Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 
O jakiegoś czasu zauwazyłem ze po ustawieniu szczytowej temperatury nawiewu z kratek wieje zimnym powietrzem. Ostatnio w aso wymieniałem pasek akcesoriów i płyn chłodniczy(zalecany co 150tys)Przed wymianą (po zakupie  auta do wymiany paska i płynu) zrobiłem moze ze 2 tys km i nie zwracałem uwagi na temperature powietrza jak dmucha z kratki,zawsze nawiew skierowany był na przednią szybe.
Dzisiaj wczasie jazdy temperatura  silnika na wyswietlaczu sięgneła zenitu i przy dużym obciążeniu  zaświeciła się lampka stop i serwis. Po zmniejszeniu predkości do 70 stop i serwis zgasł ale temperatura trzymała sie wysoko. Zajechałem do ASO i mowie o problemach i co było niedawno wymieniane. Pan z obsługi  powiedział ze dzisiaj nic nie zdziała co najwyzej w poniedziałem ale zaraz przyśle mechanika i niech rzuci okiem. 
Pan mechanik przyszedł kazał otworzyc maske i co płyn chłodzący co był wymieniany gdzies sie podział był poniżej minimum a po otkreceniu korka zasyczało i odrobine sie poziom podniusł.Mina mechanika bezcenna bo kojaży auto z wymiany paska i płynu. Mechanik powiedział ze możliwe ze sie układ zapowietrzył ale kazali w poniedziałek auto odstawić.
Czy ktoś z was miał taki przypadek??
-Silnik to 1.6dci 130km
-auto przed zakupem miało robione test szczelności uszczelki pod głowicą (od zakupu zrobiłem 4 tyskm)

lapka2.gif

REGULAMIN pkt. 5.6 Literki PL-mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, BassTomasz napisał:

Mechanik powiedział ze możliwe ze sie układ zapowietrzył ale kazali w poniedziałek auto odstawić

Na 99% ma rację. Z tym, że dziwię się, że Cię nie obsłużyli. Odpowietrzenie układu nie trwa jakoś długo. No i nie, że się sam zapowietrzył tylko oni to źle odpowietrzyli albo wcale. Nie powinieneś płacić za ponowne odpowietrzenie.

27 minut temu, BassTomasz napisał:

Pan mechanik przyszedł kazał otworzyc maske i co płyn chłodzący co był wymieniany gdzies sie podział był poniżej minimum a po otkreceniu korka zasyczało i odrobine sie poziom podniusł.

A jaki był poziom zaraz po wymianie?

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, pbet napisał:

A jaki był poziom zaraz po wymianie?

Po wymianie było ok miedzy max a minimum. Teraz jest jakis 2 cm poniżej minimum

 

47 minut temu, pbet napisał:

Na 99% ma rację. Z tym, że dziwię się, że Cię nie obsłużyli. Odpowietrzenie układu nie trwa jakoś długo. No i nie, że się sam zapowietrzył tylko .......

Podjade jutro rano powiem ze mechanik kazał  ;p . Zastanawiam sie tylko gdzie sie ten płyn podział bo go sporo było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdzie się nie podział. Gdy zalali nowy płyn musiała się zrobić bańka powietrzna i niby płynu było ok. Podczas jazdy pompa obleciała płynem cały silnik, a że było go za mało to silnik od tym powiedział. W zbiorniku miałeś większość powietrza i dlatego był syk, chociaż zawsze będzie syczeć po odkręceniu korka. Ja po zalaniu płynem zawsze odpalam auto aż się zagrzeje na otwartym zbiorniku i wtedy zakręcam i jest spokój. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.
Wczoraj auto odprowadziłem. Okazało sie że układ był zapowietrzony. Chłopaki odpowietrzyli ,przeprowadzili dodtkowo diagnostyne na kompie , sprawdzili termostat.
Auto grzeje, jezdzi temperatura w auczie ok. 
Chłopaki przeprocili za szkolny błąd ,aczkolwiek mechanik który to poprawiał mowił ze sam odpowietrzał na ciepłym silniku za pierwszym razem i był pewny ze jest ok. No cóż zdarza sie najlepszym.
Pozdrawiam

:lapka:

REGULAMIN: pkt. 5.6, 5.7 - Prezes 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!