Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z cewkami, dławienie


Dawid2017

Rekomendowane odpowiedzi

49 minut temu, Lelupi napisał:

Nie papuguj.

Kiedyś wyczytałem, że to typowy dzwięk właśnie skrzyni ale nie było go od początku, pojawił się w połowie tamtego roku czyli po 10 tysiącach km od zakupu tzn. przy przebiegu 65-68 tysiecy (przebieg potwierdzony w aso).

Myślałem, że może to odgłos któregoś łożyska jednak one raczej „głucho” szumią...

lapka2.gif

REGULAMIN - 

5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Dawid2017 napisał:

spowodowane wadliwym elektrozaworem kzfr ?

Nie ma związku ponieważ zawór jest sterowany tylko przy przyśpieszaniu i jazdy z dużą prędkością. Przy równomiernej jeździe i przy hamowaniu zawór nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, wczoraj wymieniłem 4 świece i dwie cewki na beru, dzisiaj-jutro wymienie kolejne dwie cewki żeby już był komplet. Jednak podczas prac zobaczyłem, że świece wyglądają CHYBA bardzo źle.... oraz w jednym z gniazd jest syf ...

oceńce sami...

dzisiaj zrobimy test jazdy po nocy bo wyedy bywa najgorzej :/ 

sama pokrywa pod kolektorem w której są cewki jest mega brudna a niechce jej czyścić ze zdjętymi cewkami żeby nie powlatywało wszystko do środka....

doradźcie proszę jak to wyczyścić...

 

dodatkowo pomysłałem, że może ten syf dostaje się z drobi bo wiadomo, jak Megane III jest „uszczelniona”, jedyne co jest to dolna pokrywa pod silnikiem i zderzakiem ale szczelina w masce robi swoje... dlatego kupiłem grubą uszczelkę którą przykleiłem na całą krawędź maski.

 

B3263107-27B5-4616-8972-3644D8B64369.jpeg

7627B943-0C43-43F8-9701-F23B531169BB.jpeg

D478AF16-14D5-422C-87F5-BA5415F63618.jpeg

Edytowane przez Dawid2017
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z ciekawości, przebieg podany w profilu jest aktualnym przebiegiem.

Auta nie widziałem, więc to tylko "rozmowa przy piwku". 

Myślę, że wyrzucasz pieniądze na cewki. Akurat w Meganie 3 nie ma z nimi problemów.

Oczyść gniazda cewek, czysto w jak aptece. Poszukaj miejsca przecieku oleju. Sprawdź, dobierz, wymień świece.

Edytowane przez Lelupi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mnie o to, czy czasem elektrozawór KZFR nie popuszcza oleju.

Już 5 dni temu piałem o;

Dnia 3.03.2019 o 20:08, Andrzej-2010 napisał:

Świece i cewki muszą być suche i czyste, bez żadnych uszkodzeń, pęknięć izolacji,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche oleju widze w jego gniezdzie (na około zaworu), dzisiaj go zdemontuję i sprawdze co i jak.

 

a co do cewek to pozbyłem się dwóch w niezbyt dobrym stanie oryginałow ELDOR na rzecz BERU i dziś rano gdy jechałem autem nie czułem „przytrzymania, żabki itp” zobaczymy co będzie jutro rano czy to pomogło jednorazowo tylko czy „na dobre”.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę powiedzieć po kolejnym dniu, że jest lepiej ALEE coś po ruszeniu jeszcze przez nawet i pierwszy kilometr „trzyma” albo czasami po odpaleniu obroty wzrastają nawet do 1500-1600 rpm .... czy jest ktoś z Krakowa najlepiej okolic Nowej Huty z clip’em i pomógłby rzetelnie sprawdzić o co kaman, może map sensor szaleje... chciałbym zobaczyć jakie parametry pokazują czujniki itp :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyściłem solenoid czyli elektrozawór zmiennych faz rozrządu) i spalanie mi wzrosło prawie dwa razy ! przy rozpędzaniu się momentami pod 20 litrów na setke ... czy to może oznaczać, że jest on do wymiany ? Dodam, że ciàgnie ładnie równo w całym zakresie obrotów ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, Dawid2017 napisał:

 się momentami pod 20 litrów na setke

Przy przyśpieszaniu nawet do 24 l, ale na trasie dróg krajowych na poziomie poniżej 6 l, czyli spalanie powinno się się zmniejszyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!