Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane gt 2.0 nie odpala, czujnik wału ?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, potrzebuje pomocy, otóż jakiś tydzień temu kupiłem swoje pierwsze Renault i jako że w końcu miałem wolny wybór i trochę wiedzy internetowej padło na piękne GrandTour 2.0tce 180. Auto miało sytuację w Szwajcarii po której do wymiany był lewy błotnik i zderzak, wszystko naprawione w aso. Furka była w świetnym stanie, wszystko wydawać się było w tatyne w mamyne tylko że... kilka dni po kupnie Meganka puściła Focha i nie odpaliła, rozrusznik dziala jednak nie odpali. Wzięli ja na hol i wstydliwie przejechała przez pół miasta co było dla mnie bardzo trudne zważywszy że to jedyne auto na które patrzę z uśmiechem na twarzy... Do rzeczy, podpieli go i na komputerze wyskoczył im błąd pedałów gazu i hamulca, skasował błędy i odpaliła od strzała. Odebrałem i jeździłem jeszcze resztę dnia po mieście załatwiając sprawy, auto chodziło wzorowo aż na drugi dzień rano Meggi znów nie odpaliła. Przyjechał do mnie gość z komputerem i tym razem nie było ani jednego błędu, więc czekam na poniedziałek aż znowu ją odholują i sprawdzą tym razem porządnie... po wgłębieniu się w forum objawy pasują do brudnego lub uszkodzonego czujnika położenia wału, ale teoretycznie może być coś z pompą paliwa ponieważ mech mówił że jej nie słychać przy wsadzeniu karty. Ktoś spotkał sie z czymś takim ? Ktoś może posiada silnik 2.0 tce i ma jakieś przygody z nim ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, CrookedCop napisał:

   po wgłębieniu się w forum objawy pasują do brudnego lub uszkodzonego czujnika położenia wału,                                                             ale teoretycznie może być coś z pompą paliwa 

1/Komputer oblicza na podstawie wysyłanego sygnału kątowego położenia wału korbowego;

               -  prędkość obrotową ,

               -  steruje kątem wyprzedzenia zapłonu,

               -  stabilizuje prace silnika na biegu jałowym,

               -  steruje zaworem elektromagnetycznym pochłaniacza par paliwa ,

               -  steruje elektrozaworem zmiennych faz rozrządu ,

     a/ czujnik ten jest chimeryczny, jak nowy to tylko oryginał,

     b/ na zimnym silniku odpalał od pierwszego dotknięcia a na ciepłym czasami trzeba było wieki kręcić,

     c/ kierunek działań właściwy,

2/ Właściciele chwalą sobie jednostkę za trwałość, świetną dynamikę i brak uciążliwych awarii.

3/ Po zakupie warto ;

     -  wymienić rozrząd,

     -  zrobić duży przegląd,

     -  dokładnie skontrolować koło pasowe wału z amortyzatorem gumowym.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!