Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wypadanie zapłonu na 4 cylindrze


Dolot

Rekomendowane odpowiedzi

50 minut temu, deku napisał:

Uwalisz albo zawory albo katalizator w zależności od tego czy jest za ubogo czy za bogato.

Najwięcej awarii wypalonych ;

  -  gniazd,

  -  zaworów,

  -  świec zapłonowych, 

  -  następuje po montażu lpg,

Kłopoty z prawidłową pracą silnika również b;często występują po wizytach w serwisie lpg,

Aktualne są zalecenia moje z 11.09.2019 r.

  • Zwycięzca 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Po wielu miesiącach walki, nerwów straconego czasu i pieniędzy najprawdopodobniej udało się rozwiązać mój problem. Winny okazał się przewód/wężyk doprowadzający LPG do reduktora. Został źle zamontowany i miał blisko siebie źródło wysokiej temperatury pod wplywem której zmienił on swój kształt oraz strukturę. Dodatkowo mechanik zrobił ponowny przewiert w innym miejscu do 4 cylindra. Jeżdżę od paru dni i czuć różnicę, przede wszystkim silnik chodzi równiej jest bardziej dynamiczny no i nie pokazuje już check engine. Tylko ciekawe dlaczego pokazywało mi błąd w komputerze nawet jak jeździłem na benzynie, ale mniejsza z tym.      

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja wkręciłem dysze gazu sam pod skosem w kolektor ssący i skróciłem wężyki gazu. Auto sprawowało się tylko przez tydzień lepiej.

Na wakacjach po staniu w korkach pojawił się nowy problem temperatura poszła wysoko do góry i nie można było już autem dalej jechać. Dlatego się nie odzywałem.

Pierwsze pomyślałem termostat, albo pompa wody i zacząłem sprawdzać samemu te elementy, okazały się być ok. Zmieniłem olej w którym znalazła się woda. Auto już nie pracowało normalnie i ciągle pojawiała się woda w oleju.

W końcu oddałem do mechanika. Silnik wyciągnięty i cały rozebrany. Blok pęknięty i wydmuchana uszczelka pod głowicą. Do tego okazało się, że sprzęgło dojechane i rozrząd również nadaje się do wymiany.

Auto jeszcze do tej pory nie złożone, a o kosztach strach myśleć.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26.09.2019 o 22:26, Dolot napisał:

Winny okazał się przewód/wężyk doprowadzający LPG do reduktora.

Został źle zamontowany i miał blisko siebie źródło wysokiej temperatury pod wpływem, której zmienił on swój kształt oraz strukturę.

Potwierdza się teza, że;

   - głównym sprawcą nieprawidłowości w pracy silnika są błędy w montażu instalacji LPG.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!