Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane IV - pod maską


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam takie pytanie mam do odebrania megane IV Grandtour w wersji GT LINE i pod maską nie dość, że wszystko na widoku bo nie ma plastiku, który to wszystko chowa, a jakoś z przezwyczajenia z innych aut w tym megane II to zawsze to było. To jeszcze kable nie mają osłonek dociągniętych do końca - widać kable  jak dochodzą do wtyczek, tak jakby te osłonki były za krótkie. Pytanie czy to normalne czy się przejmować czy żądać od nich ogarnięcia tego?

 

Zdjęcie słabej jakości, ale pokazuje, że to wszystko jest na widoku, niestety nie widać wtyczek dlatego pokaże na innym silniku o co chodzi.
Martwić się tym?

2019-05-06.jpg

Przechwytywanie.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to lipa, auto za ponad 100k a tu takie felery? Muszę chyba podskoczyć po salonie i pooglądać jak to wygląda w innych modelach - bo strasznie to podpada, tyle kanalików / kabli i wszystko się będzie brudzić...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe silniki na bezpośrednim wtrysku są skomplikowane, mają dużo czujników. Skończyły się czasy silników wolnossących gdzie widoczne były tylko kable WN jak to miało miejsce w Zaporożcu, czy Warczyburgu.... :-)

Edytowane przez mayn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To całkowicie normalne, przy dzisiejszej masówce. oczywiście lepiej jak było by to zrobione staranniej ale już takie standardy nastały w motoryzacji, że wszystko wygląda jakby "niedorobione". U mnie pod maską były nawet resztki papierowej taśmy klejącej na linkach, przewodach. a na osłonie lezał luźno wkręt z podkładką. Monterowi wyleciało z rąk, nawet nie pofatygował się tego podnieść, wziął nowy wkręt z pudełka i wkręcił, innaczej tego sobie nie umię wytłumaczyć. Tym sie nie przejmuj , czeka Cię wiele gorszych niespodzianek, po pierwszych myjniach zauważysz wodę na tylnych progach, drzwi tylne nie mają szczelności, na gwarancję trzeba szybko, bo długotrwały deszcz sprawi że zalejesz sobie wykładzine w tyle i nasz po zapachu nowego samochodu. Łączniki stabilizatora przód polecą w 10 tyś, skrzypienie i stukanie tylnej belki skrętnej masz bardzo prawdopodobne juź w okolicach 10 tyś, znowu serwis i wpuszczanie pianki do belki itp, itd Ogólnie megane 4 to niesamowicie niskiej jakości konstrukcja. Zastanów się jeszcze nad innym autem skoro tego jeszcze nie odebrałeś, ja drugi raz nie popełniłbym tego błedu. Jedyna zaleta to świetny wygląd, fajny system R Link , naprawde przyjazny i pomagający, genialny system hands free, zakochałem sie z tym systemie, oczywiście w zimie jak auto całe we wilgoci i soli system czasami przestaje dzialać bo zabrudzają się czujniki w klamkach i brud zakłóca podczerwień, trzeba umyć auto i wszystko wraca do normy. 

Edytowane przez Meca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest wiele marek których zawieszenie fabryczne pracuje grubo ponad 100 tyś przebiegu, bez jakichkolwiek usterek. Chyba większość marek samochodów nie ma problemu z zalewaniem nowego auta podczas deszczu. A te usterki w Megane są standardem w większości egzemplarzy, a w późniejszym czasie dopadnie i te które nie miały tego na początku. Powiedzmy do roku a nie po pół roku. Jeśli tyle jest niedociągnięć, takich których nikt w nowym aucie by się nie spodziewał, to ciekaw jestem ile jeszcze niespodzianek nas czeka. Nie da się ukryć że coś poszło nie tak przy projekcie i jakości megane 4 . Trzeba umieć sobie szczerze to powiedzieć a nie bronić tylko dlatego że to nasze auto. Ja nie mam problemu z wytykaniem wad rzeczom które są moje które kupiłem, nie musze sie w ten sposób usprawiedliwiać. Szczerze pisze ze Megane wybrałem oczami a nie czujnością, moj błąd, nie wstydze się tego. Potrafie się do błędu przyznać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

???

A ile miałeś nowych aut z salonu? Szczególnie tych w produkcji po 2010 roku?

W firmie w której pracuje jest volvo s90 w najbogatsze wersji z najmocniejszym silnikiem benzynowym. Auto ma takie same problemy a produkowane było jeszcze w Europie. Dla przykładu jest to sedan i ciągle urywa się zawias tylnej klapy. 

W Oplu zawieszenie jest pancerne i co z tego skoro miałem w przeciągu 4 lat z 10-12 napraw w aso na pierdoly ale i poważniejsze jak wymiana pedalu sprzęgła jak wymiana pompki sprzęgła czy kompletna rurę wydechową bo zardzewiala czy sonda lambda a do tego masa pierdol jak wymiana całej uszczelki drzwi, czy inne a w aucie od nowości cały czas skrzypial pedal sprzęgła. Auto miało 4 lata i 67 000 km jak je sprzedałem. Praktycznie nowe i co?

Rozumiem że Ci auto nie odpowiada to je sprzedaj. Jednak to nie jest źle zaprojektowane auto.

O wymianie w przednim zawieszeniu wiedzą wszyscy bo tam faktycznie była wada i wymieniają od ręki. Po wymianie u mnie problemu nie ma. U mnie innych problemów brak. Żadna woda się nigdzie nie leje. Auto ma 1.5 rok i i 24 000 km. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być morze trafiłeś na szczęśliwy egzemplarz. Ale obawiam się ze jedziemy na tym samym wózku, kwestia czasu. Co do aut to jeszcze obecnie nowa mazda3 i Kia Optima GT

Edytowane przez Meca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro w ciągu 9 lat zmieniłeś 9 nowych aut to takie Megane nie ma dla Ciebie znaczenia. 

Dla mnie to 3 nowe auto i w porównaniu z innymi serwisami serwis renault jest mega rewelacyjny. 

Usterek brak poza wymienionymi lacznikami w obu kołach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ciągu 9 lat? Jak to wyliczyłeś? 5 z tych aut były moje, a 4 służbowe używane od nowości, przez około 1,5 roku każde. Wiem jak zachowuje się nowe dobre auto przez okres powiedzmy gwarancji.

Edytowane przez Meca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
        • Like
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
        • +1
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!