Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pióra wycieraczek


macieq

Rekomendowane odpowiedzi

po prostu tworzywo sie utwardza i tyle... sam wlasnie zakupilem xtrmy, ale zamontuje je dopiero na wiosne, porzadnie odpucuje autko, wsadze nwe wycieraczki, kratki przednie, i nowe dywaniki :mrgreen: (oryginal :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze Dr No albo pisze na grupie dyskusyjnej albo czyści auto. :mrgreen:

 

A co myślicie o tanich płaskich wycieraczkach mało znanych firm. Jak mi się moje valeo zużyją do reszty, to chyba takie sobie sprawie. Wyglądają fajnie, a niekoniecznie musi to być wyrzucony pieniądz w błoto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze jakies tanie sa ok, ale bosch'y nie kupuj, zaraz zaczna skakac i przerywac... a sa drogie :/

 

PS: Hadson, dobrze ze teraz nie widzisz mojego mruczka... doslownie jakby caly weekend bawil sie w blocie ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po prostu tworzywo sie utwardza i tyle... sam wlasnie zakupilem xtrmy, ale zamontuje je dopiero na wiosne, porzadnie odpucuje autko, wsadze nwe wycieraczki, kratki przednie, i nowe dywaniki :mrgreen: (oryginal :) )

 

sie tez zastanawiam czy nie kupic normalnego seta na zime nastepna;-) puki co temp w normie i zbieraja jak nalezy. na wiosne tez szykuje sie z kupa roboty - woskowanie, moze juz nowe wycieraczki, zarowki, dywanikow zmieniac nie bede bo mam welury w bdobrym stanie, do tego podepne mp3 (no mana na razie), zapodam oryginalne kolpaczki i postaram sie naprawic sciagacz pasa kierowcy, bo mnie wku....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do tego podepne mp3

może coś poradzisz w tym wątku:

http://megane.ruzam.pl/viewtopic.php?t=744

Masz już jakieś konkrety?

 

[Jak się zwracasz do kogoś konkretnego z prośbą o poradę, to nie pisz prośby w innym temacie niezwiązanym z Twoim problemem, tylko wyślij PW - prywatną wiadomość do danego użytkownika :!:Prezes]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sie tez zastanawiam czy nie kupic normalnego seta na zime nastepna
ja tak samo zrobie, na lato XTRM'y, na zime zwykle silencio :mrgreen: w koncu w lecie wszyscy sie stroja a w zime tylko trzeba przezyc ;P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Zastanawiałem się nad tymi wycieraczkami XTRM'y ale cena jest trochę wygórowana (choć z drugiej strony za jakość się płaci 125 złoty za komplet do Megane I). Ale zastanawiałem się nad wycieraczkami firmy V-Cap, które wyglądają identycznie do wspomnianych wyżej XTRM-ów, a cena tych wycieraczek jest o połowę mniejsza (64 złote za komplet, choć nie koniecznie jakość ich jest porównywalna z XTRM). Facet w sklepie twierdzi, że V-Cap są lepsze niż XTRM'y ale wiadomo, że jak każdy sprzedawca aby sprzedać cokolwiek jest w stanie powiedzieć, że jest zbawicielem świata :mrgreen: .

Na allegro widziałem mnóstwo pozytywnych komentarzy na temat tych wycieraczek i ciągle ludzie je kupują.

 

Macie jakieś doświadczenie odnośnie tych wycieraczek, testowaliście je?

 

 

Pozdrawiam

Szurasek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uważam że 125 zł za wycieraczki to lekka przesada.

Koszt produkcji może wynosić 10 zł ale jak by kosztowały 20 zł to każdy by kupił V Cap za 60 bo droższe to lepsze. Tak więc XTrm kosztują 125 aby były tymi droższymi lepszymi. Natomiast V Cap są te tańsze ale lepsze od tych najtańszych.

 

Ja w tym roku kupie jakieś slimy ale napewno nie xtrm. Jeszcze mi ktoś ukradnie 125 zł i mnie szlak trafi! A tak to sprawdzę te tańsze. A nóż będą równie dobre.

 

Jeśli kupisz V Cap i opiszesz je pozytywnie może zakupie właśnie te.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem wspomniane V-Cap do Megane I w jednym ze sklepów w Szczecinie. Całkowity koszt wyniósł 69 złoty.

Napisałem e-mail do kilku osób które zakupiły na allegro wycieraczki tej firmy z pytaniem jak się te wycieraczki spisują. Otrzymałem wszystkie odpowiedzi, że jak narazie (około 6 tygodni użytkowania) nie mają problemów z tymi wycieraczkami (nie piszczą i dobrze zbierają wodę).

Także sam postanowiłem przetestować ale wycieraczki, w szczególności że cena ich jest o połowę mniejsza niż Valeo. Podczas zdejmowania starych wycieraczek zorientowałem się że miałem Valeo (zwykłe), co utwierdziło mnie w przekonaniu że nie są rewelacyjne (piszczały, źle wodę zbierały i pozostawiały smugi). Ale faktem jest, że nie mam pojęcia jak długo były eksploatowane, ponieważ kupiłem ten samochód około 8 miesięcy temu razem z tymi wycieraczkami.

 

Pozdrawiam i jak będę miał jakieś informacje na temat tych wycieraczek, oczywiście niezwłocznie podzielę się z wami moimi spostrzeżeniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wyznaję zasadę, że raz do roku trzeba zmienić pióra :-)

Z czasów malucha mam sprawdzone i przetestowane różne.

Najlepsze w mojej ocenie są i się sprawdzają, unipoint za około 18zł komplet. Po co przepłacać :mrgreen:

One są nawet ze spoilerem, gumka grafitowa, a wycierają bardzo dobrze, nie mogę narzekać, zbiorą wszystko, co mi zabrudzi szybę i bez smug - jestem z nich bardzo :!: zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bywa ze czasem wycieraczki sie nie rusza nawet przez pare minut, jak przestanie padac to w ogole umieraja, przy naglym potopie od razu wpadaja na fula, ogolnie dobrze symyluja to co czlowiek by zrobil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Ja mam boscha (model twin- coś tam) i w praktyce działają tak, że "pożal się bosche". Już kiedyś postanowiłem, że następnymi będą Valeo.

 

Ja powiem tak. Miałem już różne wycieraczki, ale od jakiegoś czasu używam takich zwyczajnych, kupionych w markecie za 5zł za 2 sztuki. Może was zaskoczę, ale też działają i to nie wiem czy nie lepiej jak bosch i valeo razem wzięte. Co ważniejsze, po sezonie zdejmuję je z ramion, wyrzucam i zakładam nowe, kosztuje mnie to 5zł i mam znowu nowe i pełnowartościowe. Teoretycznie po zimie każde wycieraczki nadają się do wyrzucenia, osobiście wolę wyrzucić 5zł niż 170zł za Valeo czy 50zł za Boscha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!