Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pióra wycieraczek


macieq

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie dobrze mówią.

 

topol - mam dokładnie te VCAPY, które podałeś w linku i bardzo je sobie chwalę, wodę zbierają jak nic. Troszeczkę jest problem ze śniegiem, bo jak się dostanie pod miękkie ramię wycieraczki to mazia po całej szybie, ale wystarczy przeczyścić ramię i jest OK.

 

Teściowi również takie założyłem i nie narzeka.

 

Z całą odpowiedzialnością polecam w/w VCAPY.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Podzielę się moimi doświadczeniami:

 

Unipoint - Taką zastałem po stronie kierowcy kiedy go kupiłem w listopadzie, przejechałem 20000 km zimą, guma przetrwała całkiem dzielnie, zbierała ładnie. Mankament - przy większych prędkościach skakała po szybie.

Bosch - jeździ po stronie pasażera i po pół roku zostawia delikatne paski niestartej wody za sobą. - 27 pln za 40 cm na stacji benz.

Valeo XTRM - w samochodzie ojca po zimie (nie takiej znowu ostrej, samochód garażowany) - masakra, zacieki i reszta nieszczęść 180 pln-2x70cm z allegro

Kager - następczyni unipointa, mam od strony kierowcy. jako nowa jest świetna, ile pociągnie- czas pokaże. 25 pln za 60 cm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście polecam MOTGUM. Nie piszczą, nie skaczą i są w przystępnej cenie a do tego nasz krajowy wyrób. Sprawdziłem je już w kilku samochodach i nie powiem złego słowa. Wytrzymują rok i za te pieniądze można na to sobie pozwolić, szczególnie, że dobra widoczność bezpośrednio przekłada się na bezpieczeństwo. Niestety w scenicu nie sprawdzają się na tylnej klapie i tam mam Valeo - także polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
UniPoint to dalej UniPoint - teraz robią już płaskie - AERODYNAMICZNA grafitowa wycieraczka samochodowa 610mm/24" Mam takie i jestem b. zadowolony.

Przykładowy LINK

 

i ja wczoraj kupiłem UniPointy. 20 zł za 45 cm i jakoś 25 za 60 cm. płaskie ze spojlerem. nawet leżały w kartoniku z ochronnym plastikiem na piórze. <czerwona> jak narazie na deszczu spisują się całkiem nieźle.

ale zauważyłem coś innego. po przejechaniu wycieraczki po szybie, staję się ona (szyba) taka "szara" jakby zaparowana od drugiej strony. wcześniej bylem na myjni ręcznej i spryskałem szybę wodą z woskiem, czy to może być tego przyczyną? jak zaradzić? umyć płynem do mycia szyb na alkoholu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fly.high, mi też tak się robi ale jak już guma się zużyje w wycieraczce. Podobnie jak Ty myję na ręcznej z woskiem i nie mam tego problemu więc gadanie, że to wina tylko wosku jest bzdurą - kiepskie wycieraczki i tyle. Przyjdzie zimno, zaczną sztywnieć, błotko z ulicy to dopiero wtedy zobaczysz co warte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponad miesiąc cieszyłem się Valeo XTR - niestety parkując pod chmurką jest to duża pokusa no i pewnej deszczowej nocy straciłem je <czerwona> jakie są? nie wiem bo przez ten czas nawet nie miałem okazji pojeździć w deszczu, obecnie posiadam parę wycieraczek, które kosztowały mnie 10 zł para ( w hurtowni motoryzacyjnej, mam spore rabaty, normalnie kosztują 17 zł ;) ), sprawdzone i spisują się znakomicie, dla zainteresowanych dowiem się marki 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sprawy, będę od teraz pisać z polską czcionką <czerwona>

Nie wiem kiedy były ostatnio wymieniane, bo Megankę mam dopiero od miesiąca.

Ale guma niczym się nie różni od gumy w tych nowych - brat wymieniał w swoim samochodzie i porównywałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz na oko to .....

Przynajmniej raz do roku się powinno wymienić.

Ja wymieniam w zasadzie dwa razy - przed zimą i po zimie. W zimie staram się nie majtać wycieraczkami jak przymarzły albo jak szyba zamarznięta jest choć w połowie.

Jak nie wiesz kiedy były wymieniane to bym je zmienił, zwłaszcza, że idzie okres newralgiczny, kiedy więcej się ich używa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!