Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zamek CENTRALNY - dziwne zachowanie.


Rekomendowane odpowiedzi

 

Witam,
Renault Scenic III 2009 1.6 BENZYNA, jeszcze bez funkcji hands free, tzn jest ale nie dodana ta kostka z tylu za plecami pasazerow pod wykladzina.

 

Rozchodzi sie o to ze zamek lewy przod kierowcy sie nie zamyka. Zamowilem nowy ze szrotu i rowniez raz zalapie raz nie. Raz zalapie 20 razy pod rzad pozniej 10 razy np nie otworzy a 5 otworzy tylko. Lub wcale nie robic nic az do otwarcia kluczykiem drzwi i "pomerdania" takim plasitkowym czyms co wklejam na foto. W ogole te kolko plastikowe jak w innych drzwiach sie porusza gora dol, u kierowcy bardzo slabo czasami wcale a czasami dobrze. Czy zamek ze szrotu tez kupilem ferelny? Zamek buczy slychac ze prad dochodzi, slychac dwa prazy patrykniecie jak by chcial zamknac i jedno jak by chcial otworzyc, ale tak jak by silniczek tam w srodku nie mogl czegos przezucic. Jakies zeby wytarte? Prosze o wskazowki. (Oczywiscie rozchodzi sie o otwieranie pilotem. Kluczykiem normalnie jest.)

20190529_142451.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kluczykiem ryglujesz tylko blokadę. Kupiona używka jest taka sama jak Twoja. Napęd z silnika nie jest przenoszony na ruch posuwisty. Winnym jest zębnik pośredni lub jego docisk za pomocą sprężyny. 

  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli gdzie to znajde? I jak to naprawic. Czy zamek musze kolejny nowy kupic? Juz bym wzial nowy oryginalny.

 

Edit.

Bo chodzi o to ze to co na zdjeciu pokazalem czarne kolko z rowkiem w srodku to ono sie rusza gora dol w innych drzwiach gdy otwieram czy zamykam drzwi z pilota a ten po str kierowcy sie nie rusza ale slychac brzyczenie w nim tak jak by chcial a nie mogl. Wtedy gdy plaskim srubokretem troche rozruszam to czarne kolko plastikowe z rowkiem to czasami zamek zaczyna zalapywac.

Edytowane przez signal.700
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozbierz swój, wyczyść i przesmaruj mechanizm, oraz w razie potrzeby dognij odpowiednio sprężynę dopychającą przyleganie zębnika przenoszącego napęd z silnika.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha czyli mam rozebrac zamek. Probowalem to zrobic ze swoim starym wlasnie zajrzec do srodka i powiem ze jest ciezko to rozebrac. Zadne srubki tam tego nie scalaja w jedna kupe, tylko chyba strasznie mocne zatrzaski lub klej?

 

Czyli i ten ze szrotu co kupilem jako sprawny tez moze miec takw przypadlosc?

Edytowane przez signal.700
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedną blokadę się odgina i się wysuwa obudowę jeśli dobrze pamiętam Megi 3.

Sprawdzasz dając zasilanie z samochodu i symulujesz zamykanie mechaniczne mechanizmu zatrzasku drzwi.

Po naprawie ten że szrotu możesz zwrócić. 

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!