Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Błędy zasilania, kody błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Podłączyłem swoje auto pod komputer i otrzymałem poniższe kody błędów. Jednego dnia błędy zostały skasowane ale następnego pojawiły się znowu.

Czego mogą one dotyczyć ? Czy jest możliwość, że są kody związane z niepodłączoną drugą sondą lambda ? Może ktoś miał podobny problem ?

 

Kody błędów:

057 - zawór kodowany pompy wtryskowej, przerwa w obwodzie - nieciągły

058 - połączenie pierścień czytnika - dekoder, przerwa w obwodzie lub zwarcie do plusa zasilania - nieciągły

058 - połączenie pierścień czytnika - dekoder, przerwa w obwodzie lub zwarcie do masy zasilania - nieciągły

058 - połączenie pierścień czytnika - dekoder, zwarcie masy - nieciągły

054 - zasilanie pierścienia czytnika, zwarcie do zasilania +12V - stały

055 - obwód linii kodowej, przerwa w obwodzie lub zwarcie do masy - nieciągły

055 - obwód linii kodowej, zwarcie do zasilania +12V - nieciągły

059 - połączenie pierścień -> dekoder - zwarcie do plusa zasilania - nieciągły

059 - połączenie pierścień -> dekoder - zwarcie do masy zasilania - nieciągły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, jabrze napisał:

Masz tylko jedną sondę regulacyjną.

To jest nieprawda,

Były megan I phII/ 1,6 z jedną sondą oraz z dwoma sondami ;

  1/ Błąd DF057 - dotyczy sondy lambda przed katalizatorem,

  2/ Błąd DF058 - dotyczy sondy lambda za katalizatorem,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Andrzej-2010 napisał:

To jest nieprawda,

Były megan I phII/ 1,6 z jedną sondą oraz z dwoma sondami ;

 

Jeszcze nie spotkałem 107KM  w M1 z dwiema sondami. W L1 taki był.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem temat ; niskie obroty, mała prędkość ; 

 1/ kolega napisał, że auto kupił w maju 2018 r,

 2/ stwierdził, że nie ma II sondy lambda ;

      a/ 15.IX.2018 r  " Miałem wykonać pomiar sondy za katem, ale okazało się, że jej nie mam "

 3/ natomiast w dniu 5.IX.2018 r zamieścił dane o sondach i film z ich pracy;

      a/ wg; filmu; pracuje sonda za katalizatorem, a przed katalizatorem nie pracuje i ma stałe napięcie ok; 450 mV, 

 4/ To całościowo, jak na razie kupy się nie trzyma ;

      a/ bo albo poprzedni właściciel usunął II sondę,

      b/ albo był zmieniany w sposób nie profesjonalny sterownik ECU,

      c/ albo urządzenie diagnostyczne jest nie wiele warte,

      d/ albo sondy błędnie podłączone,

       f/ albo.....

5/ Komputer diagnostyczny, obecnie wykazuje błąd tak ;

     a/ sondy I  jak i sondy II,

6/ Nie wspominając o innych błędach j/w.

  -   

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Nie wiem dlaczego nie dostaję komunikatów na forum o nowych wpisach :(

Sprawdzę to jeszcze raz, dokładnie :) Ostatnio jak miałem auto na podnośniku u mechanika, to sprawdzaliśmy i faktycznie nic tam nie było. Wtedy jeszcze nie wiedziałem, że dobrze byłoby sprawdzić czy przypadkiem nie zostało zaślepione miejsce po sondzie. Zakładając, że sonda jest jedna, czy komputer powinien pokazywać napięcie sondy ? Jest to cały czas stała wartość   410 mV.
Odnośnie błędów.. nie dodałem chyba istotnej informacji. Są to błędy immobilizera. Komputer nie pokazuje żadnych błędów silnika, hamulców itp. Wszystkie dotyczą Immo.

Dodam jeszcze, ze komputer pod który podłączam to Multidiag pro+ w wersji Silver II

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Dnia 8.07.2019 o 14:49, jabrze napisał:

Kolega spojrzy pod samochód i da nam odpowiedź. Nie będziemy teoretyzować.

Witam ponownie.

Otóż sonda jest jedna na 100%. Nie ma żadnego śladu po drugiej sondzie, żadnego zaślepionego otworu.

Odnośnie tych błędów.. Po wymianie bezpieczników (60A) i oczyszczeniu zaśniedziałej skrzynki obok akumulatora, problem zniknął. Teraz błędów już nie ma. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.09.2019 o 20:09, jabrze napisał:

A czy coś się zmieniło odnośnie niskich obrotów?

Niestety nie. Założyłem również w sobotę nowy filtr paliwa Purflux, ale obroty póki co identycznie jak do tej pory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Greg0r napisał:

X

Wszystko wskazuje, że sonda nie ma podgrzewania, tzn. możliwy brak napięcia w zasilaniu jej grzałki, lub ona sama przepalona. Dwa białe przewody wyprowadzenia w złączce to ona. Musisz to sprawdzić. Jej opór to 10 om 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!