Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zaloguj się, aby obserwować  
Greg0r

Megane I phII Błędy zasilania, kody błędów

Recommended Posts

Witam.

Podłączyłem swoje auto pod komputer i otrzymałem poniższe kody błędów. Jednego dnia błędy zostały skasowane ale następnego pojawiły się znowu.

Czego mogą one dotyczyć ? Czy jest możliwość, że są kody związane z niepodłączoną drugą sondą lambda ? Może ktoś miał podobny problem ?

 

Kody błędów:

057 - zawór kodowany pompy wtryskowej, przerwa w obwodzie - nieciągły

058 - połączenie pierścień czytnika - dekoder, przerwa w obwodzie lub zwarcie do plusa zasilania - nieciągły

058 - połączenie pierścień czytnika - dekoder, przerwa w obwodzie lub zwarcie do masy zasilania - nieciągły

058 - połączenie pierścień czytnika - dekoder, zwarcie masy - nieciągły

054 - zasilanie pierścienia czytnika, zwarcie do zasilania +12V - stały

055 - obwód linii kodowej, przerwa w obwodzie lub zwarcie do masy - nieciągły

055 - obwód linii kodowej, zwarcie do zasilania +12V - nieciągły

059 - połączenie pierścień -> dekoder - zwarcie do plusa zasilania - nieciągły

059 - połączenie pierścień -> dekoder - zwarcie do masy zasilania - nieciągły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz tylko jedną sondę regulacyjną.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, jabrze napisał:

Masz tylko jedną sondę regulacyjną.

To jest nieprawda,

Były megan I phII/ 1,6 z jedną sondą oraz z dwoma sondami ;

  1/ Błąd DF057 - dotyczy sondy lambda przed katalizatorem,

  2/ Błąd DF058 - dotyczy sondy lambda za katalizatorem,

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Andrzej-2010 napisał:

To jest nieprawda,

Były megan I phII/ 1,6 z jedną sondą oraz z dwoma sondami ;

 

Jeszcze nie spotkałem 107KM  w M1 z dwiema sondami. W L1 taki był.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolega spojrzy pod samochód i da nam odpowiedź. Nie będziemy teoretyzować.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem temat ; niskie obroty, mała prędkość ; 

 1/ kolega napisał, że auto kupił w maju 2018 r,

 2/ stwierdził, że nie ma II sondy lambda ;

      a/ 15.IX.2018 r  " Miałem wykonać pomiar sondy za katem, ale okazało się, że jej nie mam "

 3/ natomiast w dniu 5.IX.2018 r zamieścił dane o sondach i film z ich pracy;

      a/ wg; filmu; pracuje sonda za katalizatorem, a przed katalizatorem nie pracuje i ma stałe napięcie ok; 450 mV, 

 4/ To całościowo, jak na razie kupy się nie trzyma ;

      a/ bo albo poprzedni właściciel usunął II sondę,

      b/ albo był zmieniany w sposób nie profesjonalny sterownik ECU,

      c/ albo urządzenie diagnostyczne jest nie wiele warte,

      d/ albo sondy błędnie podłączone,

       f/ albo.....

5/ Komputer diagnostyczny, obecnie wykazuje błąd tak ;

     a/ sondy I  jak i sondy II,

6/ Nie wspominając o innych błędach j/w.

  -   

Edytowano przez Andrzej-2010

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Nie wiem dlaczego nie dostaję komunikatów na forum o nowych wpisach :(

Sprawdzę to jeszcze raz, dokładnie :) Ostatnio jak miałem auto na podnośniku u mechanika, to sprawdzaliśmy i faktycznie nic tam nie było. Wtedy jeszcze nie wiedziałem, że dobrze byłoby sprawdzić czy przypadkiem nie zostało zaślepione miejsce po sondzie. Zakładając, że sonda jest jedna, czy komputer powinien pokazywać napięcie sondy ? Jest to cały czas stała wartość   410 mV.
Odnośnie błędów.. nie dodałem chyba istotnej informacji. Są to błędy immobilizera. Komputer nie pokazuje żadnych błędów silnika, hamulców itp. Wszystkie dotyczą Immo.

Dodam jeszcze, ze komputer pod który podłączam to Multidiag pro+ w wersji Silver II

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 8.07.2019 o 14:49, jabrze napisał:

Kolega spojrzy pod samochód i da nam odpowiedź. Nie będziemy teoretyzować.

Witam ponownie.

Otóż sonda jest jedna na 100%. Nie ma żadnego śladu po drugiej sondzie, żadnego zaślepionego otworu.

Odnośnie tych błędów.. Po wymianie bezpieczników (60A) i oczyszczeniu zaśniedziałej skrzynki obok akumulatora, problem zniknął. Teraz błędów już nie ma. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Greg0r napisał:

X

A czy coś się zmieniło odnośnie niskich obrotów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2019 o 20:09, jabrze napisał:

A czy coś się zmieniło odnośnie niskich obrotów?

Niestety nie. Założyłem również w sobotę nowy filtr paliwa Purflux, ale obroty póki co identycznie jak do tej pory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, Greg0r napisał:

X

Wszystko wskazuje, że sonda nie ma podgrzewania, tzn. możliwy brak napięcia w zasilaniu jej grzałki, lub ona sama przepalona. Dwa białe przewody wyprowadzenia w złączce to ona. Musisz to sprawdzić. Jej opór to 10 om 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, jabrze napisał:

Dwa białe przewody wyprowadzenia w złączce to ona

Chodzi o złączkę na samej sondzie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać odpowiedź i zarejestrować się później. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się teraz, aby powiązać odpowiedź ze swoim kontem.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×
×
  • Utwórz nowe...