Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pyren- pomoc w interpretacji wyników


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was wszystkich!
Od krótkiego czasu jestem właścicielem Renault Megane III ph1 z 2009 (1.6 16v 110 koni, 106 000 km przebiegu). Do mojej Reni niedawno dołączyłem ELM327 i przez Pyrena sprawdziłem parę parametrów. Nie jestem mechanikiem (bardziej informatykiem :) ) i dlatego mam do Was parę pytań.

Po pierwsze- wypadanie zapłonu i wartość spalania stukowego. O ile wypadanie zapłonu mnie nie dziwi (świece wymienione 3 000km temu, cewki fabryczne) to czy wartości przy spalaniu stukowym są w porządku?

738362252_wypadaniezaplonu.thumb.PNG.4f2e0e22a03da723c61628fafcdf191e.PNG

 

Pytanie numer  dwa- sterowanie przesuwnikiem wałka rozrządu Pyren wskazuje jako nieaktywne. Wzrost obrotów nie ma wpływu na to wskazanie, choć przy dodawaniu gazu zmieniają się napięcia podane pod tym parametrem.  Dobrze rozumiem, że chodzi tutaj o KZFR? Koło na 100% fabryczne, elektrozawór sterowania wymieniony niedawno.

przestawiacz.thumb.PNG.bcaebc84f1c141c8761688daa6ef4d85.PNG

 

Rzecz ostatnia. Pedał gazu, który według Pyrena jest wciśnięty, choć go nie dotykam. Może ktoś sprawdzić u siebie, czy to normalne?

777208845_pedalgazu.thumb.PNG.779e5fd919565b5e822e9441c7758f1d.PNG

 

Pozdrawiam!

Ps. Żadnych błędów ani Pyren ani Torque nie wyświetlają.

Edytowane przez trzecia_bateria
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...