Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Długo kręci zanim odpali


MichalBDG

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, megane 1.4 98km z lpg. szukam Ale nie mogę nic znaleźć. Problem polega na tym że po dłuższym postoju, noc,  8h w pracy, pojawia się problem z odpaleniem A raczej jego jakością, bardzo długo kręci zanim złapie, oczywiście bez żadnego dodawania gazu podczas odpalania. Natomiast kiedy rozpoczne rozruch silnika, szybko wyłącze i odpale raz jeszcze to od razu odpala od strzału. Na raz kręci bardzo długo... Akumulator nowy, swiece nowe bo walil wypadanie zapłonu na 3 cylindrze, może ktoś się spotkał z czymś takim. Brakuje mi pomysłu, pompę paliwa chyba można wykluczyć bo nawet pompujac paliwo poprzez kilkukrotne włączenie samego zapłonu nic nie daje. 

Edytowane przez MichalBDG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chyba to będzie jakiś sposób, chociaż zastanawia mnie czy w takim razie długo kręci, a jak wyłącze i odpale ponownie to jest od strzała? Czy jak będzie niskie ciśnienie to za drugim razem tez nie powinien długo kręcić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wygląda zasilanie pompy? Może brakuje jej napięcia pod obciążeniem silnika? 

Dawka paliwa dostarczona przez wtryski musi zawierać określoną objętość paliwa, w przeciwnym razie nie ma zapłonu.

Gdybanie to strata czasu - trzeba sprawdzać, żeby posunąć się dalej, aby zażegnać ten temat.

Domyślam się, że Jesteś z Bydgoszczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z Bydgoszczy, kurde wiem że takie gdybanie to ciężko, jakie powinno być napięcie na pompie, mógł bym odliczyć by sprawdzić podczas rozruchu czy mocno spada, tylko dlaczego w takim razie jak kilku krotnie włączę zapłon, słychać że poma chodzi przez klika sekund to i Tak nie odpali od razu tylko długo kręci, a jak zrobię rozruch na chwilę dosłownie, wyłącze i włączę jeszcze raz to odpala... oczywiście problem po długim posotoju. Postaram się nagrać filmik jak to wygalda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam jest to samo napięcie, co w całej instalacji i nie ma prawa nic spadać.

Filmik jest niepotrzebny. To jest typowa usterka. Sprawdzam ciśnienie paliwa i wiem co robić dalej.

Może być także brudny od czoła czujnik położenia wału i ten sam problem, tym bardziej potwierdzony wypadającym zapłonem.

Kolejna rzecz, to więcej wody jak paliwa w baku, jeśli jeździsz cały czas na minimum. Warto wtedy dolać denaturatu, żeby ją zniwelować. Zawsze tak robię na jesień, żeby zimą nie mieć problemów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paliwo odpada, fakt że mam log, Ale robiłem Trasę do Berlina w zeszłym miesiącu i wlałem pół braku plus środek do czyszczenia który kiedyś mi pomógł na starych wtryskach pozbyc sie podobnego problemu. Pytanie da sie od gory w garażu dojść do tego czujnika czy tylko kanał? Mam przeglad teraz więc pewnie po wybiorę się do mechanika to będę wiedział co ma posprawdzac jak sam nie dam rady.

Dzięki za rady 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik masz nad łączeniem ze sprzęgłem.Dostęp trochę utrudniony z pod maski. Czujnik półksiężyc zamocowany na dwóch śrubach ( klucz M10). Wyczepić że złączki wyczyścić papierem 400 jego czoło i kontaktem połączenia elektryczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dnia 28.09.2019 o 11:46, MichalBDG napisał:

Problem polega na tym że ;

  - po dłuższym postoju, noc,  8 h w pracy, pojawia się problem z odpaleniem

Przed wyjazdem do pracy  zakręć  gaz  na  butli,

  - do pracy jedź na samej benzynie, ( jak daleko do pracy ? )

 -  rano obserwuj skutki eksperymentu.

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!