Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Usuwanie pisków, trzasków i wszelkich hałasów


Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy koledzy ja również podklejałem różnymi taśmami ten daszek od zegarka i od liczników, ale w końcu doszedłem że to nie to, polecam kupić kawałek ok 1,5 m (tyle ile ma szyba szerokości) przewodu gumowego nie za grubego i wsunąć delikatnie między szybę a plastik podszybą. Ja tak zrobiłem ale tylko w jednym miejscu i pomogło,a teraz musze zrobić na całej szerokości.

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukaszc2, przecież te fotki jak i cały opis jest 6 postów wyżej na tej stronie. :-/

 

Kolega KOTKOWSKI prosił żeby przesłać mu na e-maila, sam już nie wiem o co chodzi ponieważ kiedyś wstawiałem te zdjęcia ale obecnie ich nie widzę na tej stronie (a może byłem nie zalogowany i dlatego nie widziałem).

 

Dodane:

Przepraszam nie widziałem tych zdjęć bo byłem nie zalogowany przepraszam za zamieszanie.

Do kolegi Kotkowskiego:

Teraz to nie wiem jakie ma zdjęcia Ci wysłać na e-maila, bo tak jak pisałem pod Twoim postem mam te z demontażu daszka od wyświetlacza a zdjęć z demontażu od daszka od liczników nie mam bo było by jedno zdjęci e widok z daszkiem i widok bez (tam naprawdę wystarczy pociągnąć daszek do siebie i delikatnie nim ruszając na boki wyjąc do siebie tutaj naprawdę nie potrzeba zdjęć zresztą takich nie robiłem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastosuję się do wskazówek (skoro tak łatwo go zdemontować to dam sobie radę). Zdjęcia demontażu daszka wyświetlacza znalazłem w dziale Download no i oczywiście na tej stronie, jednak z nieznanych mi powodów wcześniej po zalogowaniu widziałem jedynie puste pola. Pomysł z gumowym wężem może jest dobry, ale w pierwszej kolejności zrobię próbę z "daszkami" przy użyciu taśmy.

 

Życzę Wszystkiego Najlepszego w Nowym 2009 r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

ja tez muszę powalczyć, bo mnie trafia już normalnie... ale fakt, jak kupowałem, to było plus 10 stopni, a odkąd jest na minusie, to mi w kółko coś cyka cyk! cyk! delikatnie, ale często i upierdliwie, ze nawet standardowe radio nie zagłusza.... dochodzi to albo z podszybia (albo raczej z zaszybia - miedzy deską a szybą), albo z miejsc łączenia się słupków przednich i deski - wyraźnie po brzegach to słyszę.

tak czy owak nerwicy dostaję.

a takie ładne autko!

 

dziwne tylko, bo jak miałem kiedyś meg II 2003 rok, to nie pamiętam takich ferii dźwiękowych, mimo, ze dojechałem do jakichś 170 tys km....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to mi w kółko coś cyka cyk! cyk! delikatnie, ale często i upierdliwie, ze nawet standardowe radio nie zagłusza.... dochodzi to albo z podszybia (albo raczej z zaszybia - miedzy deską a szybą)

Zatrudnij <ok> bo o takim już pisano na forum :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Prezesie,

to zatem "cykanie" deski, a "skrzypienie" czy "piski" to różne tematy? bo użyłem właśnie funkcji szukaj dla kilku różnych haseł o dźwiękach z okolic deski i ten wątek mi wypadł jedynie <ok> więc tylko stwierdziłem fakt i dopisałem co myślę....

:-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dochodzi to albo z podszybia (albo raczej z zaszybia - miedzy deską a szybą), albo z miejsc łączenia się słupków przednich i deski - wyraźnie po brzegach to słyszę.
dokladnie mam to samo, jak było na plusie to nic ale taraz w zime tragedia.... czase to az mi sie nie chce wsiadac do tego auta hehe ale juz nie dlugo (mam nadzieje) bedzie cieplej. jedyna dobra rada to chyba sie do tego przyzwyczaic <ok>
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

miałem właśnie wymienioną szybę po pęknięciu - oryginalna, w ASO - i "cykanie" ucichło <ok> !!! 8-) zrobili porządnie i ustało :-) gadałem o tym z kierownikiem serwisu, żeby zwrócili na to uwagę :-)

 

szkoda, tylko, ze deska dalej trzeszczy tu i tam na wertepkach :-) może się kiedyś zabiorę za porady z góry topicu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!