Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Elektrycznie składane lusterka.


Rekomendowane odpowiedzi

To ja bym sprawdził silniczek. Prawdopodobnie bym ściągnął lusterko lewe i podłączył do prawego. Jeśli się zamknie to mniej więcej wiemy co może być przyczyną. Jeśli się nie zamknie to na 100% wiemy co.

 

2 gi przewód jest dziwny. Ja mam tylko jeden. Chyba że jest tam jakiś ukryty dodatkowy mechanizm. :-) w obudowie lusterka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 5 miesięcy temu...

A ja mam trochę inne pytanie. Mam elektrycznie regulowane lusterka ale składanie już tylko ręczne (nie elektryczne). :(

 

W jaki sposób można (i czy jest to sensowne ze względu na ilość roboty) zrobić składane elektrycznie lusterka i czy wiąże się to z ich wymiana na model który jest wyposażony w silnik do ich składania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bronius: Przeszukałem raz jeszcze forum i .... nic. A DrNo rzeczywiści przerabiał ale z tego co wyczytałem to miał w swojej Megi elektrycznie składane lusterka tylko, że nie składały się automatycznie - tego właśnie dotyczyła przeróbka.

 

Mój problem polega na tym, że np. joystick regulacji lusterek wogóle nie posiada 4. pozycji (do składania). :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Tą gałę do regulacji lusterek to trzeba siłą z tapicery wybebeszyć. Bo mam złamane jedno lusterko ale 2 też sie nie skałda bezpiecznika tylko od składania lusterek chyba nie ma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam ten sam "problem" co BLAU - chetnie bym sobie zelektryfikował składanie lusterek (bo na razie mam tylko regulację).

 

Ktoś pomoże ?

 

EDIT -> dzwoniłem do serwisu. Nowy joystik to 200 zł, założenie dodatkowej instalacji elektrycznej - 300 zł.

Do tego dodać koszt kompletnych lusterek :evil: - bo niestety trzeba dokupić takie z silniczkami składającymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ja mysle ze jest do ominiecia kilka zlotych. Wydaje mi sie ze joya daloby sie przerobic. Instalacje tez mozna polozyc samemu tylko potrzebny jest schemat elektryczny od wersji ze skladanymi lusterkami. Panie i Panowie, oglaszam nabor do proby zelyktryfikowania lusterek w megII z Warszawy i okolic, przeprowadzenie proby na mojej meganie, oczywiscie zapewniam krate browara [albo kubusia] i godziwe wyzywienie w zamian za proby walki przez weekend w komfortowych garazowo-domowych warunkach ;-) . Jesli sa chetni to zbierzmy sie w przyslowiowa kupe i podzialajmy cos bo widze ze nie ja jeden mam chrapke na elektryfikacje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kfadratowy, odkrywasz Amerykę na nowo. Prawie wszystko masz tu: http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=2589

DrNo miał już elektrycznie składane, dorabiał tylko automatykę ale wiele mozna się dowiedzieć

 

dodano

jeszcze jeden wartościowy post z innego tematu:

Upewnij się czy masz składane lewe lusterko?

Nie wiem czy się da tak wizualnie. Ale jeśli sciągniesz ten plastik który jest przy szybie od środka. Jego się zwyczajnie wyciąga pod kątem 90 stopni względem płaszczyzny szyby. I tam jest kostka! :P

Otwieramy kosteczkę. I jeśli jest 5 styków u góry i 2 na dole to znaczy że mamy lusterko które się samo ma składać. Jesli mamy w kostce tylko 5 styków u góry to jest to zwyczajne lusterko! Im mniej styków tym mniej opcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kfadratowy, a to niby z kąd ja to mam :P szukajka pomogła, tematy na 3 i 4 stronie wyników (przy standardowych ustawieniach strony, 28 wyników na stronie, szukane słowo "lusterka")

A wracając do tematu, to myślę że bez zakupu lusterek elektrycznie składanych, lub fragmentów takich lusterek z rozbitków niewiele zdziałasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem. Moze jako mod masz lepsza szukajke :P. Co do czesci ew. zakupu lusterek to wiem ze potrzebne bedzie troche czesci.

 

[ Komentarz dodany przez: gojgien: 2008-04-13, 23:37 ]

By nie nabijać postów dopiszę jako komentarz: Szukajkę mamy tą samą, ja tylko wiem, ze taki temat już był. Przez pół roku z kawałkiem widziałem i przeczytałem chyba wszystkie posty. W końcu coś musiałem robić przez te 2065 godzin spędzonych na forum. :P - gojgien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!