Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Logowanie do konta My Renault na komputerze.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Mam problem z zalogowaniem się do konta My Renault na komputerze, natomiast aplikacja My Renault na smartfonie działa i loguje się bez problemu. Natomiast na aplikacji nie wszystko jest dostępne, tylko z konta My Renault online jest pełen dostęp do zarządzania aplikacjami w R Link 2 itp. Czy ktoś z was miał problemy z logowaniem się ?

Edytowane przez Meca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.12.2019 o 13:38, Meca napisał:

Witam, Mam problem z zalogowaniem się do konta My Renault na komputerze, natomiast aplikacja My Renault na smartfonie działa i loguje się bez problemu. Natomiast na aplikacji nie wszystko jest dostępne, tylko z konta My Renault online jest pełen dostęp do zarządzania aplikacjami w R Link 2 itp. Czy ktoś z was miał problemy z logowaniem się ?

 

podstawowe pytania (może niektóre głupie la zapytać trzeba):

 

1. wpisujesz dobry adres email

2. może hasło kopiujesz i wklejasz i jest tam spacja?

3. możne hasło wpisujesz capslockiem

4. sprawdź w innej przeglądarce (nie wiem w jakiej oglądasz, może zobacz chrome, firefox)

5. może logujesz się z pracy gdzie macie ustawione filtrowanie zapytań (po prostu jakieś proxy, które blokuje niektóre requesty)

6. spróbuj się zalogować z komórki przez przeglądarkę

7. lub też zmienić hasło, wylogować się z aplikacji mobilnej i zalogować jeszcze raz a potem na komputerze.

 

 

Chyba tyle na chwilę obecną przychodzi mi do głowy.

Nie wiem na ile "techniczny" jesteś ale ja bym również sprawdził jakie żądania idą do serwera z przeglądarki po kliknięciu zaloguj.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, dzięki za odpowiedź. Wszystkie podstawowe rzeczy robie napewno dobrze. Z komórki też się nie da zalogować. Używam iPhonea, ponadto próbowałem na McBook Pro, oraz McBook Air, Pro ze sterszym systemem , Air z najnowszym zaktualizowanym. Przeglądarki to wiadomo Safari. Wcześniej nie było problemów, problem zauważyłem niedawno. Nawet zrobiłem reset hasła i wprowadziłem nowe. Aplikacja loguje się na to nowe hasło a online na komputerze nadal się nie logije, nie wyskakuje żaden komunikat. Wygląda jakby problem serwera, ale nie widze w sieci zgłoszeń o nie działaniu strony My Renault. Dziwne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Meca napisał:

............... loguje się na to nowe hasło a online na komputerze nadal się nie logije, nie wyskakuje żaden komunikat. Wygląda jakby problem serwera, ale nie widze w sieci zgłoszeń o nie działaniu strony My Renault. Dziwne

Zapomnij o logowaniu na Macu. Dzwoniłem na infolinie, nie da rady na chwilę obecną. Z komputera z systemem windows normalnie wszystko działa. Wesołych.

Edytowane przez Hazel83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!