Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Recommended Posts

Witam wszystkich na forum,

 

mam w mojej megance nastepujacy problem: ciezkie zapalanie w zimie, nierowna praca po zapaleniu, sporadycznie wyrzucany "Injection fault".

Podejrzewam wtryskiwacz, wg dokumentow ktore mam do auta 3 były wymieniane.

 

Wizualnie nie jestem ich w stanie odroznic, i tu pytanie:  jak zdiagnozować uszkodzony wtryskiwacz.

W Autocom w korektach wtryskiwaczy pokazuje mi jakies dziwne wartosci.

Indywidualna korekcja wtryskiwacza, C2I cylinder 1 D8460C2142025291
Indywidualna korekcja wtryskiwacza, C2I cylinder 2 604A53A33DFA30EF
Indywidualna korekcja wtryskiwacza, C2I cylinder 3 5C4E13E242065051
Indywidualna korekcja wtryskiwacza, C2I cylinder 4 D8460C2142025291

 

 

Wrzucam logi z Autocom - bledy i parametry czasu rzeczywistego.

Co mi sie rzuca w oczy - prosze o komentarz czy to norma:

 

- temp. paliwa 111stopni, nic nie zmienia odlaczenie czujnika ani zmostkowanie wiązki

- stoi wskazanie przeplywomierza na 800 mg/cp

- wyrzucony blad DF772

1.pdf Renault Marcin.pdf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Autocom pokazał wpisane indywidualne kody korekt C2I. W tym silniku korekty wtrysku nie są odczytywane. Najprościej zdiagnozować wtryskiwacze robiąc test przelewów. Popatrz na YT jak to zrobić. 5 minut roboty i sporo się dowiesz o wtryskiwaczach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przelewy wyszły równe, na kazdym cylindrze 7,8 ml/min.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Parametry wtryskiwaczy i pracy silnika są wzorowe. Przepływomierza powietrza ten silnik nie posiada stąd takie wskazanie a temperatura paliwa jest czasem wadliwie pokazywana, chyba zależy od interfejsu. Ciężkie odpalanie i nierówna praca to mogą być świece lub powietrze w przewodach paliwowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oprócz ciężkiego palenia nierówno pracuje na wolnych obrotach i wyrzuca czasem stop-injection fault podczas jazdy.

 

Jak sprawdzić swiece?

Kontrolka świeci się chwilę i gaśnie.

Miernikiem napięcia pokazuje mi tam cały czas jakieś napięcie. 

 

Jak od powietrza się ten układ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

miszczu1983 wszystko jest na forum setki razy opisywane, trudno kolejny raz to pisać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać odpowiedź i zarejestrować się później. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się teraz, aby powiązać odpowiedź ze swoim kontem.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.


×
×
  • Utwórz nowe...