Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane III RS


JarekRS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, poproszę o ocenę auta... może ktoś oglądał :)

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-2-0-turbo-rs-275-km-xenon-led-klimatronik-alu-top-ID6CKggH.html

Podjadę by go obejrzeć ale może ktoś mnie uprzedzi:) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie widziałem że w opisie nie ma że bezwypadkowy :) Zagłębie Gniezna więc lepiej być czujnym. Podjadę go obejrzeć i dam znać. 

Tą machinę może ktoś oglądał? 

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-rs-265-km-serwisowana-nawigacja-gwarancja-techniczna-ID6CyIvN.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczwgo rs? Jedynie wizualnie odskocznia od coupe ale czesci polowe drozsze niz od xoupe trzeba brac pod uwage ze wiekszosc jak nie wszystkie sa dziabane jak nie z przpdu to z tylu nikt o zdrowtch zmyslach rs nie sprzedaje tym bardziej ze utrzymanie kosztuje fortune i jak ktos w niego inwestuje to sie go nie pozbywa chyba ze wlasbie przyszedl czas na inwestycje i zamiast wlozyc przyslowiowe 10 kola pln to lepiej za 50 sprzedac . rozrzad aprzeglo uklad hamulcowy oleje filtry to juz mozna auto kupic no chyba ze ktos zarabia forune to i owszem warto dla tych paru s frajdy wiecej do setki niz w pocciwym 2.0 t w coupe to tak od siebie. Bo tez mialem takie marzenie a skonczylo sie na dwoch sztukach z 1.4 tce

 

Regulamin 5.6 Na forum istnieje obowiązek stosowania polskich znaków diakrytycznych oraz zasad interpunkcji - kataryniarz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Refild napisał:

 Bo tez mialem takie marzenie a skonczylo sie na dwoch sztukach z 1.4 tce

 

Ty porównujesz 1.4 TCE do RS? :D

 

Myślę, że jeżeli ktoś ma chęć do zakupu takiego auta to zdaje sobie sprawę z tego jakie są koszta utrzymania. I nie jest to aż taka fortuna, bez przesady to nie GLE AMG. 

Fakt, może sprzęgło i układ hamulcowy może się zużywać szybciej niż w standardowej wersji, ale nie róbmy draki. Sprzęgło w 1.5 DCI ze skrzynią EDC też kosztuje coś koło 4 tyś i nikt jakoś nie płacze a pewnie niejeden użytkownik już musiał wymienić  :-)

 

... gdyby każdy miał takie podejście do aut jak Ty to każdy by jeździł 900 TCE bo koszta. 

 

Autor jeśli czuję się na sile, by zakupić takie auto i jeździć nim to ja życzę powodzenia i zazdroszczę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, kataryniarz napisał:

:D bez komentarza.

Bez komentarza to sposób wypowiedzi tego Pana jeśli chodzi o pisownie. To jest po prostu dramat, nie idzie naprawdę tego czytać i aż dziwi mnie to, że nikt nie zwrócił nigdy na to uwagi a myślę, że większość użytkowników forum w dość ładny i klarowny sposób się tu wypowiada. Mniejsza o to, bo nie to jest temat rozmowy... :)

 

Takie auto jak Megane RS to jest coś co kupujemy nie zdrowym rozsądkiem tylko emocjami i tego nie zrozumie nikt kto nie kocha motoryzacji. Sam dźwięk wydechu w RS i to strzelanie to jest muzyka dla uszu.. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma być coupe, ma być RS i kropka. RS wizualnie odskocznia od coupe?  To chyba jakiś tani żart :) Nie będę tego komentował. Mam Leona Cupra4 po modach i też niby utrzymanie auta droższe. Utrzymanie RS nie kosztuje fortunę. Luzik ludziki

Ma być RS który będzie na bieżąco modzony for fun, :)

To ktoś oglądał? 

https://www.olx.pl/oferta/renault-megane-megane-rssalon-polska265kmledyrecaronawigacja-CID5-IDA6VY1.html

Zastanawiam się czy nie skusić się na starszy rocznik tj 2010-2011:) Jest troszkę większy wybór ale kurczę po 2013 roku ten ryjek mi się osobiście bardziej podoba :)

Edytowane przez JarekRS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!