Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Chamówa


teksas

Rekomendowane odpowiedzi

Wiecie, nie piszę tego z konkretnym przesłaniem i nie spodziewam się pocieszenia, ale trochę jednak jestem rozgoryczony. Od trzech dni jestem posiadaczem Grand Scenica III. Auto kupiłem w komisie i dałem za niego 28 tysi. Nie wiem jak dla innych, ale dla mnie jest to już dość konkretna kwota. Dziś zaznajamiałem się z obsługą, ustawieniami, zamówiłem kilka drobnych rzeczy wyposażenia itp. Ale zdziwienie i wk.urwę wzbudził we mnie fakt, że w samochodzie nie ma zapasowego koła, lewarka, kluczy . . . Przypuszczam że właściciel w Niemczech sprzedał auto z tymi elementami, a ten handlarz - debil wymontował przed sprzedażą to wszystko z auta i sprzedał sk.urwiel na osobnej aukcji. Przy takiej cenie za samochód mógłby się już powstrzymać od takich praktyk świnia nienażarta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupowałeś auto to oczy miałeś otwarte?

To jest standardowa praktyka handlarzy. Wyjmują wszystko co się da, a później zamiast schodzić z ceny - dorzucają gratisy, które wcześniej wyjęli. Jak nie negocjowałeś to i gratisów nie ma.

 

Inna sprawa jest taka, że auto mogło fabrycznie wyjść bez zapasu, ale zamiast tego był zestaw naprawczy (pompka i preparat do uszczelnienia opony).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak owszem, oczy miałem otwarte. Nie ma co być złośliwym wobec mnie. Nawet wynająłem firmę, żeby zrobiła przegląd przedzakupowy. Sprawdzałem blachę, ewentualne wycieki itp. Wiesz, takie poważniejsze rzeczy których naprawa może być kosztowna. Samochody kupuję rzadko, poprzedni 10 lat temu i jeżdżę nim do dziś. Po prostu do bani by mi nie przyszło, że można być taką pazerną gnidą. Poza tym koło jest podwieszone pod autem, więc po prostu nie zwróciłem uwagi. Gdyby było standardowo w bagażniku to może bym coś zajarzył. Cóż, człowiek uczy się całe życie. Ale niesmak jednak pozostał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto kupiłeś trzy dni temu, skontaktuj się ze sprzedawcą, może Ci wyśle to koło, albo załatwi w dobrej cenie. Powiedz po prostu, że nie zauważyłeś i chciałbyś, żeby auto było kompletne.

 

To doświadczenie pokazuje rzetelność firm sprawdzających auta przed zakupem - strata pieniędzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nie było koła zapasowego, tylko zestaw naprawczy. Oczywiście był on obecny, natomiast naszukaliśmy się kluczy do kół i ucha holowniczego, lewarka nie było w oryginalnym zestawie. Sam sprzedający nie wiedział gdzie ich szukać i stwierdził że jestem pierwszą osobą która pyta o takie rzeczy :50_open_mouth:.

Przeszukałeś dobrze schowki w bagażniku? Jak uniesiesz prawy fotel w bagażniku samochodu to jest tam jeszcze jeden schowek i tam są właśnie klucze i lewarek.

Faktem natomiast jest to że musiałem się "spiąć" ze sprzedającym bo samochód nie miał ani trójkąta, ani gaśnicy. Dlatego właśnie trójkąt przełożył z innego auta a gaśnicę mi dokupił i miałem ją w dniu odbioru auta. 

 

Lewarek i koło zapasowe dokupiłem i jak trzeba jechać gdzieś dalej to wrzucam do bagażnika. Lepiej nosić (w tym przypadku w wozić) niż się prosić.:rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, meganecoupe02 napisał:

Wyjmują wszystko co się da, a później zamiast schodzić z ceny - dorzucają gratisy, które wcześniej wyjęli.

Naprawdę tak się zachowują handlarze? Chyba bym wyśmiał takiego handlarza, który w odpowiedzi na moją propozycję ceny auta zaproponowałby mi zapas + lewarek + klucz do kół w gratisie o_O Pytam zupełnie poważnie, bo w komisach jestem tylko "apaczem", nigdy nie kupiłem i raczej nie kupię auta w takim miejscu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam, że kupiłeś wersję 7-mio osobową skoro piszesz, że koło powinno być pod podłogą. Nie spotkałem się z sytuacją aby ktoś wymontowywał koło zapasowe przed sprzedażą, być może nie było tego koła już wcześniej. Podczas jednego wakacyjnego wyjazdu (Francja) złapałem gwoździa i okazało się, że winda od spuszczania koła nie chce się w ogóle opuścić. Na szczęście do wulkanizatora było niedaleko i jakoś się dokulałem, okazało się, że poszedł mechanizm w przekładni opuszczającej koło i trzeba było odciąć linkę, żeby dostać się do koła. Sprawdź najpierw czy w ogóle jest przekładnia (często się psują) a następnie zobacz po prawej stronie po podniesieniu tylnego fotela, powinien być w czarnej torbie lewarek i klucz do kół. Ciężko to od razu dostrzec. Być może brak koła jest spowodowany uszkodzoną przekładnią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ruchomymi akcesoriami jest tak, że wyjmują handlarze, wyjmują laweciarze, zdarza się, że laweciarzowi złodzieje zdejmą np kołpaki z auta, które jedzie na lawecie. Kierowca śpi, a na lawecie złodzieje szarżują.

To niestety "normalne" zjawisko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego to normalne praktyki ja też się wychuja..łem kupując cytrynę C5. Dopiero po kilku dniach się jorgnąłem że zrobili mnie w balona auto miało 3lata a w środku akumulator centra futura. Nie możliwe powinien być oryginalny citroena we fiacie wytrzymał mi 5 lat. I co okazało się że nie nadaje się do auta bo mam odzyskiwanie energii z hamowania i beknąłem od razu 520 za akumulator odpowiedni do auta. Wszyscy kombinują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.01.2020 o 00:39, meganecoupe02 napisał:

Auto kupiłeś trzy dni temu, skontaktuj się ze sprzedawcą, może Ci wyśle to koło, albo załatwi w dobrej cenie. Powiedz po prostu, że nie zauważyłeś i chciałbyś, żeby auto było kompletne.

 

To doświadczenie pokazuje rzetelność firm sprawdzających auta przed zakupem - strata pieniędzy.

 

Taaaaa, już widzę jak skruszony handlarz przyznaje się do błędu i oddaje wyjęte wyposażenie. Gdyby to było gdzieś na miejscu to bym się do niego przejechał z jakimś kolegą, ale jestem z Katowic a auto kupiłem w Lublinie. Nie uśmiecha mi się tam jechać jeszcze raz. Trochę zasięgnąłem języka i to są teraz powszechne praktyki podobno. Cóż, człowiek się całe życie uczy. Następnym razem będę mądrzejszy.

17 godzin temu, Lionel2000 napisał:

 

Przeszukałeś dobrze schowki w bagażniku? Jak uniesiesz prawy fotel w bagażniku samochodu to jest tam jeszcze jeden schowek i tam są właśnie klucze i lewarek.

Faktem natomiast jest to że musiałem się "spiąć" ze sprzedającym bo samochód nie miał ani trójkąta, ani gaśnicy. Dlatego właśnie trójkąt przełożył z innego auta a gaśnicę mi dokupił i miałem ją w dniu odbioru auta. 

 

Lewarek i koło zapasowe dokupiłem i jak trzeba jechać gdzieś dalej to wrzucam do bagażnika. Lepiej nosić (w tym przypadku w wozić) niż się prosić.:rolleyes:

 Przeszukałem. Najpierw na YT obejrzałem gdzie tego szukać. Schowek jest pusty. Po windzie i kole zapasowym pozostał tylko gumowy korek w podłodze bagażnika. Szkoda słów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!