Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Klepanie pod obciążeniem


Orzech-92

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mały problem po wymianie rozrządu pompy listwy i wtrysków. Auto ma problem z przyspieszaniem to znaczy klepia wtryski jak dam więcej niż 1/3 gazu. Dodam że wszystkie auta wcześniej jeździły bez problemów. Podmieniałem wtryski i listwy z czujnikiem bez efektu. Brak błędów. Również szarpie podczas jazdy 

Możliwe że jest gdzieś na forum ale nie mogę odszukać sorki. 

Edytowane przez Orzech-92
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd pompa wtryskowa jest przestawiona o 4 zęby. Ale z tego co wiem to ona podaje tylko ciśnienia i nie ma nic wspólnego. dzwoniłem znajomych mechaników i tak też mi powiedzieli może źle to zrozumiałem ale rozrząd ktory był wcześniej na tym aucie był tak samo ustawiony i nic nie było 

Dodam czytałem aktualnie na forum że ktoś pisał o zaworze egr potrafi nieźle namieszać . Jestem mechaniem ale bez stażu szkoła rok w zawodzie koniec. Nie równa praca silnika egr ok. Filtr paliwa nowy pewien czas temu wymieniony tego nie napisałem nieszczelny uklad dolotowy? Naprawdę mam dosyć tej megi!!! 

Powiem tak Renatki spoko komfort itp ale kolejnie auto które mam i kolejny problem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Orzech-92 napisał:

Rozrząd pompa wtryskowa jest przestawiona o 4 zęby.

Ale z tego co wiem to ona podaje tylko ciśnienia i nie ma nic wspólnego.

Warto dokładnie poczytać instrukcje obsługi i wszystko będzie jasne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 8.07.2020 o 20:04, Orzech-92 napisał:

Rozrząd pompa wtryskowa jest przestawiona o 4 zęby.

1/ Renault przy wymianie rozrządu zaleca ;

         a/ ustawienie pompy wysokiego ciśnienia ( pwc ) w silniku 1,5 dci na znaki -  chodzi o pulsowanie paliwa ;

               -  oznaczenie na kole zębatym pwc (18) jest  odsadzony  o jeden ząb ( w prawo)  od osi pionowej (19), 

                                     834291566_Ustawianierozrzduw15dci.thumb.png.cface41970e23d9adfb3eb1deb8fac39.png

         b/ między oznaczeniami na kole zębatym wałka rozrządu a kołem zębatym ( pwc ) 

                        -   musi być 19 rowków paska rozrządu ,

                                     343299680_Ustawienierozrzduw15dci.thumb.png.116637ce949a6a4311a14600158d4364.png

 

         c/ między oznaczeniami na kole zębatym wału korbowego a kołem zębatym pwc

                       -   musi być 51 rowków paska rozrządu,     

2/ Jak tak ustawisz rozrząd, to nie powinieneś mieć problemów;

        -  z przyspieszaniem auta,

        -  czy klepaniem wtrysków,

Dnia 8.07.2020 o 18:34, Orzech-92 napisał:

Mały problem po wymianie rozrządu, pompy, listwy i wtrysków.

 

3/Jakiej mocy jest silnik i z którego roku?

 

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!