Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Recommended Posts

Witam. 

Szukam kompletu tulej metalowo gumowych do sanek. Moglby ktoś podać numery czesci i gdzie je kupić byłbym wdzieczny. W Renault one nie występują jako część wymienna i dlatego mam problem. 

Generalnie jak kupilem to auto dwa lata temu to wymienilem wahacze ori Renault i po ok 35 tyś znowu auto samo zmienia tor jazdy tak jak przedtem  przy przyspieszaniu i puszczaniu pedalu gazu. Mechanik stwierdził ze to znowu wahacze ale mogą być równie dobrze wybite tuleje sań i przez to wahacze szybciej sie zużywają. Może ktoś coś podpowie ponieważ demontaż sanek i wymiana tulei to spory koszt a może chce mnie tylko naciągnąć. Mówił o czterech tulejach sanek. 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na aledrogo są.

Najpierw sprawdź za nim wymienisz czy faktycznie są rozwulkanizowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

A masz jakiś patent jak to sprawdzić domowym sposobem?

Znalazłem tylko to jak na zdjęciu a mechanik mówił że jeszcze są dwie przednie ale nie moge ich znaleźć. 

Screenshot_20200724_125458.jpg

Edytowano przez Bodzio72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Tuleje w sankach są 2. Mechanikowi pewnie chodzi jeszcze o tuleje wsporników, które znajdują się w okolicy przedniej tulei wahacza. Ale z tego co wiem, to trzeba kupić całe wsporniki, same tuleje nie występują. Jeżeli chodzi o sprawdzenie sanek - weź klucz do kół i wykonaj ruch dokręcania śruby. Jeżeli masz luz, to zauważysz jak całe koło z sankami przemieszcza się w linii nadkola. 

Wymieniałem tuleje sanek u siebie w M2, bo miałem takie luzy, że auto zygzakowało lewo-prawo przy przyśpieszaniu i hamowaniu/odpuszczaniu gazu. Tuleje po wyjęciu rozpołowiły się na 2 części, zarówno prawa i lewa strona.

Wsporników bym nie ruszał, one nie wykonują takiej pracy jak tuleje główne. No chyba że chcesz zrobić kompleksowo wszystko, bo i tak całe sanki będziesz miał na widoku. Proponuje od razu wymienić gumy drążka stabilizatora, bo on też będzie na zewnątrz. Sporo pracy cię czeka.

Edytowano przez sKarlosMegane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Super dzięki za konkretną i rzeczową odpowiedź. Jutro postaram się to sprawdzić i dam znać.

Witam. 

Według moich oględzin sanki wyglądają ok także albo trafiłem na wadliwe wahacze albo zostały niepoprawnie zamontowane przez mechanika co chyba jest bardziej prawdopodobne. Chcę teraz kupić wahacze Febi, czy to dobry wybór? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać odpowiedź i zarejestrować się później. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się teraz, aby powiązać odpowiedź ze swoim kontem.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.


×
×
  • Utwórz nowe...