Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane III Coupe 1.6 128KM / 2.0


gostom

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem!

Po przygodzie z Laguna zastanawiam się nad powrotem do Megane. 

 

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-coupe-180km-ksiazka-serwisowa-alufelgi-klimatronik-parktronik-ID6DfKOa.html

 

Czy ktoś może oglądał to auto? ALbo coś ze zdjeć może mi powiedzieć? Mam blisko, ale nie znam się na tym modelu kompletnie.

Edytowane przez gostom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widzę coś takiego:

e200b683047a02b7664c8a32e2fc71b9.png.8e22439e99831b52a8988c7edea1f330.png

To wychodzę z ogłoszenia. Z jakiegoś powodu ktoś ukrył VIN. Z reguły tacy sprzedawcy odpisują we wiadomości, że RODO i jak Pan chce sprawdzić VIN to zapraszam na plac sprawdzić osobiście. Znajomy po przyjeździe na plac (VW Polo), przepisał VIN w Google i od razu w grafice były zdjęcia rozbitka zrobione w Holandii. Całość się zgadzała z miernikiem lakieru :) Może i mało jest takich historii, ale się zdarzają. Napisz do gościa o VIN. Jak nie odpisze to uciekaj od tej oferty jak najdalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...