Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

O ciul chodzi z diodami STAG QBOX PLUS


Renia08

Rekomendowane odpowiedzi

To jest centralka LED 401? Coś mi się kojarzy, że one muszą mieć ustawioną orientację. W sterowniku LPG powinieneś mieć opcję, w której wskazujesz, jak centralka została zamontowana w samochodzie. Jak się tak kręci to chyba oznacza, że tej orientacji nie ma i nie wie jak pokazywać ilość gazu. Może po odłączeniu aku coś się w sterowniku zresetowało, ciężko powiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Renia08 napisał:

Po padniętym aku, odłączyłem go na 4 godziny.

Tak jak kolega @droopy napisał. Sterownik lpg nie wie w jakim położeniu (pionowo czy poziomo) się znajduje się centralka, dlatego miga. Potrzebne będzie podłączenie do kompa i  można ustawić orientację przełącznika klikając prawym klawiszem myszki na przełącznik i wybrać interesujące Ciebie położenie przełącznika.

 

 

7-0.png

Edytowane przez sylwekdm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Renia08 napisał:

Świetnie, bez gaziarza się nie obejdzie.

 

Kup kabel - https://allegro.pl/oferta/interfejs-lpg-usb-do-kme-stag-q-box-lovato-lpgtech-6890232214

program jest darmowy - http://www.ac.com.pl/pl-centrum-pobran-oprogramowanie-acstag

Będzie taniej, oszczędzisz czas i paliwo na dojazd do gaziarza i zostanie na przyszłość. (zmiana np. temperatury przełączania).

Edytowane przez sylwekdm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram, sam mam od 2 lat interfejs dokładnie od tego sprzedawcy, co @sylwekdm podał link i już nie raz się przydał. Jak będziesz kiedyś miał inną instalację, ta firma sprzedaje przelotki za kilka złotych, więc masz tak naprawdę narzędzie uniwersalne i na lata.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde Panowie dobry pomysł. Biłem się w sumie z myślami czy to kupić, ale jakoś ceny były z kosmosu albo źle, patrzyłem. Oprócz zmian podstawowych można regulować mapy gazu? Albo beny? Powiem szczerze, że w tyle mam jeżdżenie po gaziarzach bo tylko partaczą robotę. Zastanawiałem się nawet nad tym czy samemu nie zmieniać filtrów gazu, a później śmigać do zaprzyjaźnionej stacji kontroli i weryfikować czy nie spieprza gdzieś gaz. Tak wiem, w warsztacie bezpieczniej, ale po prostu coraz więcej ludzi robi to samemu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Renia08 napisał:

można regulować mapy gazu?

Tym zrobisz wszystko to co przy lpg to co gaziarz oraz podejrzysz działanie pb. Taki sam program mają instalatorzy. Co do wymiany filtrów, zawsze kiedy kończy się gwarancja wymieniam sam.

Żeby sprawdzić szczelność wystarczy to:

https://oil4cars.pl/pl/p/Boll-wykrywacz-nieszczelnosci-gazu-LPG-300ml/1599?gclid=Cj0KCQjw-uH6BRDQARIsAI3I-UeSOXJfgLRiDyrb7uLBpjJV8OPTZqzn_siTTJ0HyYJR0wPrrPPF-_oaAqp1EALw_wcB

Nie musisz jeździć po stacjach kontroli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też wymieniam sam filtry, a co do kabla, to ostatnio nawet kalibrowałem starą instalację w Skodzie mojego ojca. Gaziarze brali tylko kasę, a auto jak nie chciało jeździć na LPG tak nie jeździło i w końcu ojciec mnie poprosił o pomoc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każda firma gazowniczą reklamuje się że mają hamownię, że ustawiają na drodze "mapy" a rzeczywistość jest taka: autokalibracja i dowidzenia.

Sam to przechodziłem przy dwóch autach. Akurat trafiłem na konkretną firmę że do montażu nie można było się przyczepić, ale strojenie to inna bajka. W jednym był problem z ruszaniem: na gazie bez podwyższenia obrotów nie ma po co puszczać sprzęgła. Zareklamowałem: podnieśli mnożnik przy czasach 4-5 ms zamiast zrobić korektę po obrotach. Przy przełączaniu zimnego na gaz szarpnąć potrafił a na luzie zgasnąć. Trochę to trwało zanim doszedłem do tego co trzeba zrobić, ale dałem radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki, prawie wszystko już wiem. Nie będę zamykać tematu gdyż będę tutaj często zaglądać, aby pytać o kolejne sprawy :) Gwarancja na gaz skończyła mi się miesiąc temu. A i tak gaziarze chcieli ode mnie za wszystko chajs, więc miałem ich w poważaniu. 100 zł za wymianę filtrów. A jak auto mi przerywało, to po prostu zwiekszali ciśnienie gazu. Parodia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Renia08 napisał:

100 zł za wymianę filtrów.

A właściciele nowszych BRC niech dalej płaczą i płacą za każdą wizytę do końca życia właściciela albo instalacji - nie mają dostępu do softu - jak również niektóre sterowniki są  blokowane. Jeśli nawet sam wymienisz filtry to centralka będzie piszczała, żeby skasować inspekcję przeglądu. W każdej polskiej instalacji - przegląd = koszt wkładów do filtrów ~ 15 zł.

Dobrze, że producenci samochodów nie mają takiej polityki, bo nie wyobrażam sobie z każdą pierdołą jeździć do ASO.

8 godzin temu, Renia08 napisał:

A jak auto mi przerywało,

Jaki masz sterownik ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Renia08 napisał:

Stag 4 Qbox Plus

 

Więc masz po obd - możesz kupić interface pod bluetooth (https://allegro.pl/oferta/interfejs-bluetooth-dla-stag-q-box-q-max-q-next-7159553230) - na forum lpg ktoś robi taniej:  https://www.olx.pl/oferta/bezprzewodowy-interfejs-bluetooth-do-sterownikow-stag-lpg-tech-CID5-IDyGJx5.html#75c5b8eef7  i wszystko obsłużysz z poziomu telefonu kilkoma aplikacjami mobilnymi. Możesz również skanować i usuwać błędy ze sterownika benzyny. 

W aplikacji mobilnej można podglądać parametry nie tylko lpg, ale również parametry silnika na pb - można skanować i kasować błędy i prawie wszystko to co np. Torque - bez potrzeby podłączania zewnętrznego skanera. Interface bluetooth może być podłączony do autka na stałe.

https://www.youtube.com/watch?v=k7Z_d-V7PIc

Oraz aplikacje mobilne wspomagające kierowcę:

https://www.ac.com.pl/pl-klienci-aplikacje-mobilne.

pokazujące m.in pokazujące chwilowe czy średnie spalanie oraz koszt przejazdu auta i wiele innych.

Oczywiście jeśli masz lapka z bluetooth - możesz korzystać z tradycyjnego programu. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!