Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Kolejne epizody związane z odpaleniem Megane 2 1.6 16v. Problem brak iskry.

Po podpięciu do kompa wskazuje błędy jak w zdjęciu poniżej.

Czujnik położenia wału nowy, na kompie czyta wszystkie prędkości.

Czujnik wałka rozrządu również ok. Kable wyglądają również ok od cewek.

Czyżby komp padł?

20201115_201338.jpg  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, adriennen.k napisał:

Czyżby komp padł?

Raczej padło zasilanie cewek z modułu UPC, jak na cewkach nie będzie 12 V to sprawdź czy w szarej 12-pinowej kostce  jest 12 V na pinie 8, oczywiście po włączeniu zapłonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, szwagier24a napisał:

Jest +12 na wtyczkach cewek?

Kontrolka od imobilizera gaśnie podczas kręcenia?

Jak kręce to immo cały czas świeci się na czerwono

14 godzin temu, szwagier24a napisał:

Jest +12 na wtyczkach cewek?

Kontrolka od imobilizera gaśnie podczas kręcenia?

Jak na kostce powinno być? W jednym pinie Plus A w drugim minus ? Jeśli tak to brak zasilania na kostce

13 godzin temu, aniewa napisał:

Raczej padło zasilanie cewek z modułu UPC,

Zrobiłem pomiary. Po wyjęciu szarej kostki na 8 pinie jest coś w granicach 0.80v, jeśli zmierzyłem kim w UPC to podawalo prawidłowa wartość. Nie wiem czy ma to znaczenie, ale sprawdzilem ciaglosc obwodu dla kabla z 8 pinu i tak, na 1 i 2 cewce jest ciaglosc, na 3 i 4 brak w jakimkolwiek pinie. Jake sprawdzic mase? Skad ona idzie ?

:lapka:

REGULAMIN forum się kłania :!: - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masę podaje sterownik silnika oczywiście w odpowiednim momencie zgodnie z mapą zapłonu.12 V powinno być na wszystkich cewkach. Połączone są po dwie w szereg. Z upc z pinu 8 wychodzą dwie gałęzie, jedna zasila cewkę 4 a po przejściu przez nią zasila cewkę 1. Druga gałąź zasila cewkę 3 a następnie cewkę 2. 

Edytowane przez aniewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli bezpieczniki są sprawne to możesz na krótko podać 12 V na pin 8 i sprawdzisz czy odpali, ewentualnie czy będzie iskra. Cały czas piszę o szarej jednorzędowej wtyczce i starym typie UPC.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, aniewa napisał:

Po co mnie przedrzeźniasz :?:

Dobra, sam już nie wiem o co chodzi. Po podpieciu do pinu 8 napięcia z + alu objaw jest taki : po naciśnięciu start nic się nie dzieje, jest cykniecie jakby rozrusznik nie był w stanie ruszyć. Zegary gasna,  objaw jakby akumulator był rozładowany. Po odpieciu mostka auto normalnie kręci. Sprawdzałem jeszcze raz ciągłość przewodu z pinem 8 na plusie kostek z cewek. Raz pokazało ciągłość na wszystkich cewkach,  a później tylko na 1 i 2. Ah, nie mam sił do tego bolidu 

 

:lapka:

REGULAMIN forum się kłania :!: - Prezes

Jutro zdobęde nowy moduł UPC i dam znac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!