Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Kolejne epizody związane z odpaleniem Megane 2 1.6 16v. Problem brak iskry.

Po podpięciu do kompa wskazuje błędy jak w zdjęciu poniżej.

Czujnik położenia wału nowy, na kompie czyta wszystkie prędkości.

Czujnik wałka rozrządu również ok. Kable wyglądają również ok od cewek.

Czyżby komp padł?

20201115_201338.jpg  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, adriennen.k napisał:

Czyżby komp padł?

Raczej padło zasilanie cewek z modułu UPC, jak na cewkach nie będzie 12 V to sprawdź czy w szarej 12-pinowej kostce  jest 12 V na pinie 8, oczywiście po włączeniu zapłonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, szwagier24a napisał:

Jest +12 na wtyczkach cewek?

Kontrolka od imobilizera gaśnie podczas kręcenia?

Jak kręce to immo cały czas świeci się na czerwono

14 godzin temu, szwagier24a napisał:

Jest +12 na wtyczkach cewek?

Kontrolka od imobilizera gaśnie podczas kręcenia?

Jak na kostce powinno być? W jednym pinie Plus A w drugim minus ? Jeśli tak to brak zasilania na kostce

13 godzin temu, aniewa napisał:

Raczej padło zasilanie cewek z modułu UPC,

Zrobiłem pomiary. Po wyjęciu szarej kostki na 8 pinie jest coś w granicach 0.80v, jeśli zmierzyłem kim w UPC to podawalo prawidłowa wartość. Nie wiem czy ma to znaczenie, ale sprawdzilem ciaglosc obwodu dla kabla z 8 pinu i tak, na 1 i 2 cewce jest ciaglosc, na 3 i 4 brak w jakimkolwiek pinie. Jake sprawdzic mase? Skad ona idzie ?

:lapka:

REGULAMIN forum się kłania :!: - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masę podaje sterownik silnika oczywiście w odpowiednim momencie zgodnie z mapą zapłonu.12 V powinno być na wszystkich cewkach. Połączone są po dwie w szereg. Z upc z pinu 8 wychodzą dwie gałęzie, jedna zasila cewkę 4 a po przejściu przez nią zasila cewkę 1. Druga gałąź zasila cewkę 3 a następnie cewkę 2. 

Edytowane przez aniewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli bezpieczniki są sprawne to możesz na krótko podać 12 V na pin 8 i sprawdzisz czy odpali, ewentualnie czy będzie iskra. Cały czas piszę o szarej jednorzędowej wtyczce i starym typie UPC.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, aniewa napisał:

Po co mnie przedrzeźniasz :?:

Dobra, sam już nie wiem o co chodzi. Po podpieciu do pinu 8 napięcia z + alu objaw jest taki : po naciśnięciu start nic się nie dzieje, jest cykniecie jakby rozrusznik nie był w stanie ruszyć. Zegary gasna,  objaw jakby akumulator był rozładowany. Po odpieciu mostka auto normalnie kręci. Sprawdzałem jeszcze raz ciągłość przewodu z pinem 8 na plusie kostek z cewek. Raz pokazało ciągłość na wszystkich cewkach,  a później tylko na 1 i 2. Ah, nie mam sił do tego bolidu 

 

:lapka:

REGULAMIN forum się kłania :!: - Prezes

Jutro zdobęde nowy moduł UPC i dam znac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • Zwycięzca
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!