Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wysokie obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, szukałam parę razy na forum tematu dotyczącego problemów z obrotami. Niestety nic nie znalazlam, więc proszę o pomoc.

Megi przy normalnej jeździe, na biegu, na luzie, przy redukcji - w różnych sytuacjach wchodzi na wysokie obroty (ok.3000) i wyje silnik. Trzeba ją wyłączyć i poczekać chwilę, żeby udało się zapalić. A później jeździ normalnie.

Problem potrafi się pojawić 4 razy w ciągu dnia, a później spokój na 2 tygodnie.

Nie wiem czy ma to znaczenie,ale z reguły dzieje się to jak zostaje jakaś 1/4 baku...

Please help :mrgreen:)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, jak to jest w Megane, ale we Fiacie Punto za takie cyrki odpowiada silnik krokowy i przepustnica. Przepustnicę co do zasady można czyścić, a w przypadku silnika krokowego pozostaje chyba tylko wymiana.

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, silnik krokowy wyeliminowali w ASO. Za tydzień mam ją tam zostawić- co oczywiście pięknie kosztuje. Ja też obstawiam przepustnicę, ale w to wątpią... Jeśli nie ma więcej pomysłów, będę musiała ją tam zostawić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a no to sorry w takim razie, umknęło mi gdzieś że tak jest w MII

W takich przypadkach, żeby uniknąć ASO można podmienić przepustnicę na używaną (dogadać się z kimś w sklepie z używanymi częściami że jak będzie ok to się kupi) - ja tak robię jeśli coś podejrzewam a nie jestem pewien w 100%. Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Ci bardzo, zaraz zobaczę co da się zrobic :mrgreen:

 

[ Dodano: 2008-08-11, 18:48 ]

dzisiaj podejrzenia sie potwierdzily- przepustnica nie byla brudna, a nie "przyuczona" podczas zmiany rozrzadu :) wina serwisu niestety. Oby to juz byl koniec jej usterek :)

 

[ Dodano: 2008-08-15, 16:38 ]

Oczywiście problem wrócił, a ja już się poddaję - czterolatka, którą nigdzie się nie da dojechać. Trochę popadało i megi już ma problemy.

Serwisuję ją w ASO Świętochłowice, ale jeśli ktoś mógłby mi polecić jakiś dobry warsztat dla mojego żabojada to będę dozgonnie wdzieczna!

 

EDIT

 

Z góry przepraszam, że jeszcze raz rozpoczynam temat, ale ręce mi już opadają... Sprawę opisywałam w wątku http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=8402 , ale niestety nic się nie zmieniło. Autko nadal nierówno pracuje, szczególnie jak jest mokro czy zimno. Wchodzi na wysokie obroty i trzeba ją wyłączać. Trochę ją też trzęsie. Ostatnio próbowałam jej nie wyłączać tylko jechać dalej, ale mimo naciskania gazu, mimo tego, że silnik pracował i gazował auto stało w miejscu.

Nie będę pisać jak się skończyła wizyta w dwóch ASO- po prostu nie polecam Pietrzaka ani Bamarko!

Proszę tylko o jakiekolwiek sugestie i namiary na dobry, zaufany warszat w Bytomiu albo okolicach...

Dzięki wielkie!

 

Zakładanie nowych, bliźniaczych tematów to niewłaściwa droga przypominania sie z problemem. Jest lepszy i zgodny z regulaminem sposób. Jakby co to PW. Lewy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!