Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Spadek mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wiem że temat maglowany, ale już przemaglowalem resztę tematów i nic nie pomogło. Już mówię o co chodzi. Jadąc autem całkowicie losowo A to na wolnych obrotach a to jadąc szybko. Auto traci nagle moc. Nie ma żadnej reakcji na padał gazu.

Jak stoję na biegu jałowym. Obroty potrafią wzrosnąć do powiedzmy 1200 obrotów i również pedal gazu nie reaguje. W czasie jazdy są chwilowe spadki mocy chociaż jak jest bardzo zimno to prawie w ogóle auto nie chce jechać. Wymieniłem przeplywomierz. Jeździłem z odpietym przepływomierzem. Egr że tak powiem załatwiony;) zmieniony potencjometr pedału gazu. I nie wiem co dalej ,powoli tracę nadzieję. W czasie tych awarii czasami też zapala się lampka od świec zarowych... ktos cos mial takiego? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Ambiszon napisał:

Auto traci nagle moc. Nie ma żadnej reakcji na padał gazu.

 

2 godziny temu, Ambiszon napisał:

Wymieniłem  przeplywomierz. Jeździłem z odpietym przepływomierzem.

Egr że tak powiem załatwiony;)

zmieniony potencjometr pedału gazu

1/ Przepływomierz musi być oryginał, bo zamienniki nic nie warte;

      - korzystnie jeździć z odpiętym -  jeżeli przepływomierz nie jest OK,

2/ Egr - można zaślepić tylko sprawny egr ;

     - wymień na nowy - bo w większości  przypadków on jest sprawcą,

3/ Sprawdź czy paliwo dochodzi do pompy;

    - nie może być pęcherzy powietrza pomiędzy filtrem paliwa a pompą,

4/ Zrób próbę przelewową wtryskiwaczy,

5/ Sprawdź;

    - szczelność układu  dolotowego, braku pęknięć, dziur,

    - szczelność i drożność wężyków podciśnieniowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W stopce masz silnik dti a więc zwykła pompa rotacyjna. Podłącz komputer może pokaże jakiś błąd, podejrzewam połączenie z pompą wtryskową a konkretnie z indukcyjnym zadajnikiem dawki paliwa. Następną rzeczą to wtryskiwacz z cewką kontrolną kąta wtrysku. W dalszej kolejności czujniki przy pedale hamulca i sprzęgła.

EGR masz chyba bez żadnej kontroli położenia więc jego stan jest obojętny. Próby przelewowej przy tych wtryskiwaczach się nie wykonuje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednym słowem masa rzeczy:) dzisiaj dostałem czujnik pedału hamulca dam znać czy to jest to... 

 

Witam

Czujnik pedału hamulca wymieniony i nic się nie zmieniło. Jednak zauważyłem, że kiedy robię ciepły nawiew na nogi, po pewnym czasie sytuacja się uspokaja.

Mogę jeździć cały dzień nic się nie dzieje, auto wariuje tylko wtedy jak jest zimny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!