Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

ECU Tweaker czyli ddt4all na Androida


Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 7.02.2024 o 15:01, aniewa napisał(a):

Jest w zakładce "Proces Usine". Gdzieś na forum tę procedurę opisywałem. 

Dotarłem. Dotyczy ona tylko wymiany klocków wg opisu, ale funkcja działa. Dzięki.

 

Czy opcje wyżej na tym samym ekranie służą do kalibracji np. po wymianie tarcz? Czy mogę je bez obaw przetestować? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.02.2024 o 22:11, AnTurek napisał(a):

Czy ECU tweaker nie odczytuje błędów i ich nie kasuje?

Kliknięcie na ikonę serduszka odczytuje błędy, ale nie testowałem tego. Tak samo nigdy nie robiłem kalibracji po wymianie tarcz lub klocków. Możesz przetestować, ale to chyba zbędne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zużywają mi się tylne tarcze szybciej niż na przodzie. Może kalibracja ma znaczenie. Tego nie wiem. Po coś ta funkcja jest, nawet na clipie. Chyba że to marketing. 

 

Gdzieś wyczytałem że w Megane/Scenic 3 trzeba to robić bo się wtedy dostosowuje siła nacisku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamowanie jest hydrauliczne, jedynie rozdzielacz siły przód tył może tym sterować. Być może na tyle masz twarde klocki. Elektryczny w S II był na linkach i z modułem tensometrycznym siły zaciągania .  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, lufa napisał(a):

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.9 :!: - aniewa

Przód/tył ta sama firma, ten sam czas wymiany. Tak mam od nowości, od salonu. Być może ten typ tak już ma. W ASO mi powiedzieli, że to przez automatyczne zaciąganie i zwalnianie hamulca po naciśnięciu pedału gazu. Nie do końca w to wierzę.

 

Teraz gdy sobie ten automat wyłączyłem to się przekonam, gdyż wymieniam komplet wraz z zaciskami i jarzmami, choć od dłuższego czasu zwalniałem ręczny ręcznie, nie przez pedał gazu.

 

Do aniewa. 

Sprawdzałem dzisiaj tą kalibrację w ECU tweaker . Pierwsza operacja Assembly Check Process spowodowała, że silniczki pracowały, natomiast druga operacja Ax Calibration Process nie wywołała żadnych słyszalnych dźwięków. Nie wiem więc jaki to przyniosło skutek. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam jakby kogoś interesowało to jest już nowy ecutweaker na androida 14 wersja v2.1 :) 

 

Edit: sprawdziłem trzy wersję ostatnie po 1.85   czyli 1.9 2.0 2.1release i 2.1debug. Ostatnie trzy mają problem z łączeniem z BT. Ostatnia obecnie działająca to 1.9

Edytowane przez dwazero
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

mi note 10 lite z miui - android 11 - wgrywać wyższego nie będę
Vgate icar pro ble4.0 właśnie przyszedł

Jaka wersja ecutweaker pojdzie?
OBD Auto Doctor wykrywa i coś tam pokazuje np obroty ale zależy mi na ecutweaker bo BT.

Edycja:

Dodam że starsza wersja niż 1,85 się odpala i widzi elma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!