Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Oryginalne ustawienia ddt4all, zacina się r-link 2 - Megane 4 Break


Rekomendowane odpowiedzi

KFB to Megane 4 kombi więc jest ok. 

1 godzinę temu, warek91 napisał:

w zakładce vehicles detail wpisywałem parametry i zmieniały się pojazdy. 

Podpowiesz gdzie jest ta zakładka? Bo coś nie mogę jej znaleźć w DDT4ALL. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpowiem za @warek91, ta zakładka jest w "RadNav configuration 1,1" poniżej "ECU configuration". Na którymś angielskim forum wyczytałem, że po zmianie konfiguracji należy kliknąć przycisk miękkiego resetu "Key Off/ON Reset" by zapisało zmiany w pamięci radia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jest KFB ale nie ma kombi ? popatrzę jeszcze bo poszperałem na forach że może to być wina starego pliku, jak zadziała to opiszę o co chodzi. Do zmiany pojazdu niżej ? 

Po wszystkim "Key Off/On Reset". 

Screenshot_20210403-100111.png

Edytowane przez warek91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już chyba wiem czemu przy wgrywaniu domyślnej konfiguracji ustawił Ci się Espace z dieslem w konfiguracji pojazdu. W najnowszym oprogramowaniu R-Linka ramka konfiguracji pojazdu zyskuje dodatkowy bajt (Welcome Sequence volume level), który jest wstawiony przed konfigurację pojazdu. W ten sposób wszystko przesuwa się o jeden bajt w prawo i prawdopodobnie moduł nie przyjmuje tej konfiguracji, bo na pozycję odnośnie konfiguracji typu skrzyni biegów wychodzi opcja konfiguracji modelu. Dla R-Link z softem w wersji 1.4 by to chodziło, bo z takim softem auto wyjechało z fabryki, ale nie dla wyższych wersji.

 

Rozumiem, że teraz problemem jest to, że mimo ustawienia KFB (Megane 4 Kombi) polu Vehicle type w DDT4ALL korzystając z pliku RadNav 1.4 to 2.x na ekranie w Multisense masz Megane 4 Hatchback zamiast wersji Kombi?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, undercover20 napisał:

Rozumiem, że teraz problemem jest to, że mimo ustawienia KFB (Megane 4 Kombi) polu Vehicle type w DDT4ALL korzystając z pliku RadNav 1.4 to 2.x na ekranie w Multisense masz Megane 4 Hatchback zamiast wersji Kombi?

 

Przy takim ustawieniu pokazuje się Clio 4, obecnie ustawiłem "BFB" i wyskoczyła Megane 4 Hatchback żeby nie kuło w oko ale i tak przy cofaniu szary obraz zamiast pojazdu ?.

Dziwne jest to że takie ustawienie chodziło wcześniej tylko była dograna aktualizacja 2.19.300. która wolno startowała, dla tego ominąłem i jest teraz wgrana wersja 3.3.16.961 i chodzi tak jak powinno. 

Próbowałem z tym plikiem od "aniewa" jednak nie przyniosło to żadnego skutku.  

Edytowane przez warek91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak była wgrana, wcześniej chodziło dobrze tylko palnąłem tą mega głupotę i teraz się męczę. Nie wiem czy ta wersja 2.19.300 którą pobieram ze strony producenta po wpisaniu vin nie musi być. Czytałem że są opcje do sekwencji startowej i jak długo się włącza to oznaka złej konfiguracji startowej. Jednak problemu nie rozwiązano. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie podeślij log elm_ddt z folderu ddt4all/logs. Zobaczymy jak wyglądały dane w ramce konfiguracji auta przed resetem.

Podrzucam link do tematu gdzie jest trochę o Twoim błędzie, tylko ty możesz zmieniać auta bez problemu, ale nie ma tam tego właściwego. 

RLink-2 - Multisense wrong image

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie sęk w tym że mogę wybrać tylko "Talisman, Clio, Espace, Megane Hatchback" wczoraj aktualizowałem dd4all nie wiem czy coś zostało ale wyślę. 

Czytałem to forum. Robiłem to co opisywali dzisiaj i nic ciągle to samo. Jakby brakowało pliku z kombi czy co? 

A auta zmieniam poprzez zmianę np. silnika, czy nawet długości i szerokości auta. Coś jest ewidentnie nie tak. 

elm_ddt

Edytowane przez warek91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest log tylko z dzisiaj więc lipa.

Osoby, które odpowiadały w tym temacie, to były osoby, które miały soft 1.4 a chcieli konfigurować typ pojazdu w DDT4ALL plikiem z softu 2.x lub wyżej gdzie komenda ma już inną strukturę i zmiana nie była akceptowana przez moduł. Tylko korzystając z pliku RadNav_v1.4 dało się poprawnie dokonać konfiguracji typu pojazdu w R-Link z softem 1.4.

 

Problemem jest soft R-Linka, który nie posiada konfiguracji pod modele aut na liście wyświetlonej w DDT (a może ma tylko trzeba podać inne wartości do ramki z tą konfiguracją). I tutaj bardzo by pomógł log z DDT4ALL przed resetem, ponieważ konfiguracja z tej zakładki została odczytana i miałeś soft w wersji 3.3 oraz wyświetlał się obraz Megane 4 Kombi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, warek91 napisał:

A w której zakładce to znajdę ?? 

To chyba jednak nie ma sensu, ta zakładka jest trochę poniżej zasadniczych ustawień. "RadNav configuration 2.0-Part I"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Prezes zmienił(a) tytuł na Oryginalne ustawienia ddt4all, zacina się r-link 2 - Megane 4 Break

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 16 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!