Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

zgasł wyświetlacz na desce rozdzielczej


Rekomendowane odpowiedzi

dzięki, sprawdziłem wszystkie luty pod lupą i nic nie widać ma Ktoś może jakieś zdjęcie w którym miejscu poprawić luty.

Przeglądałem allegro, jest tam trochę używek czy nie lepiej tam coś kupić? no chyba że się zaraz popsuje

 

Masz fotkę. Ale nie wiem czy Ci coś pomoże, bo jak widzisz został też pociągnięty jakiś czerwony przewód gdzieś pod wyświetlacz. Ale spróbój od zimnych lutów. W moich jest tyle cyny, która teraz zapewne też za radiator robi ;-)))

U mnie też poszedł bezpiecznik - ten wielkości innych elementów SMD, którego nie potrafiłem dokupić.

post-7796-0-55250700-1366463659_thumb.jpg

Edytowane przez Optima
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ale u mnie to trochę inaczej wygląda a swoją drogą rzeczywiście sporo cyny. Czekam na odpowiedź i wyślę do naprawy szczególnie że karty też mi coś nie działają.

 

Przelutowałem jeden tranzystor którego luty pod lupą wydały mi się podejrzane, wszystko wymyłem , poskładałem, podłączyłem i działa. Mam jeszcze pytanie o wskazówki bo mi wypadły przy rozbieraniu ma jakieś znaczenie jak je włożę chodzi mi o wskazówki z obrotów i prędkościomierza bo ustaliły się poniżej zera, jeżeli chodzi o przebieg to pokazuje mi 112tyś. a miałem 118tyś.

 

Wrzuciłem jeszcze jedną fotkę i zaznaczyłem gdzie lutowałem

post-5338-0-89552900-1366467225_thumb.jpg

post-5338-0-87127500-1366483574_thumb.jpg

Edytowane przez Xysio64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Xysio64 wprowadzasz "bajzel" na forum. Piszesz w dziale licznika od scenika II a masz licznik od meganki II. Na przyszłość czytaj dokładnie czego dotyczy post i dostosuj się do tego, bo twoje wypowiedzi wprowadziły w błąd od samego początku.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale wcześniej już inni w nim pisali o podobnym problemie w meganie

Teoretycznie jest 1 (słownie jeden) post na temat megana (post nr #29) na drugiej stronie i nawet odpowiedź na niego nie została podana.

wiem że wątek dotyczy scenica

Jeżeli wiedziałeś to powinieneś to zaznaczyć w swoim pierwszym poście, że problem się tyczy meganki, bo dużo to od razu zmienia.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W porządku nie będę się przepychał chociaż teoretycznie oprócz 29, 2, 3, 5 post chyba też dotyczy Megane 2, 33 nie wiem, wielu pisze nie podając jaki mają samochód. Rzeczywiście w pierwszym poście mogłem podać że chodzi o megane 2, myślałem że wystarczą moje dane z lewej. No już jest niedziela, pozdrawiam.

Edytowane przez Xysio64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Mam podobny problem z deskę rozdzielczą. Tyle,że wcześniej, może to ważne, był błąd "low battery" poodpaleniu silnika.

Po dodaniu lekko gazu info "low battry" gasnie.

Czy to ma jakiś związek z resetującą się deską?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witam,

ja jak reszta z Was mam ten sam problem, mianowicie problemy z wyświetlaczem w moim Grand Scenic '05 1.9dCI.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Do wyświetlacza podłączone są dwie wtyczki z wiązkami jedna jest czerwona jednorzędowa, a druga szara dwurzędowa jak w linku do zdjęć poniżej:post-65354-0-02090500-1385316976_thumb.jpg

post-65354-0-74912000-1385316948_thumb.jpg

post-65354-0-66861100-1385316985_thumb.jpg

 

Czy, któryś z użytkowników "Renówek" wie od czego jest ta szara wtyczka i czy można ją gdzieś kupić?

Byłem w ASO, ale gość powiedział mi, że jest to jakaś długa wiązka na pół samochodu i zawołał ode mnie 1600zł za nową (ale nie był do końca przekonany, czy to napewno ta).

<><><><><><><><><><>><><><><>

Moje pytanie wynika stąd, że wyświetlacz jak zaczął mi przygasać dałem do przelutowania, ale to nic nie pomogło i dalej przygasa.

Po podłączeniu wtyczki siwej do wyświetlacza jest ok, ale za chwilę zaczyna przygasać. Jak tylko docisnę wtyczkę z lewej strony to wyświetlacz zaczyna działać na trochę i znów przygasa i tak w koło Macieju.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Od tego przyciskania poniszczyły mi się dwa przewody w tej wtyczce (czarny i czerwony) dlatego chce kupić nową wtyczkę.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Jak myślicie to może być problem tej wtyczki (np. załamane żyły w przewodzie lub luźny styk z pinem z gniazda), czy jednak jest to wyświetlacz i trzeba go jeszcze raz przelutować dokładnie ze sprawdzeniem komponentów na płycie (czyli w skrócie, wysłać do Kaczorów)?

<><><><><><><><><><>><><><><>

Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 - Enter Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dałem do mojego dobrego znajomego, dobrego elektronika, który zna się na rzeczy i ma odpowiedni sprzęt. Nie był to żaden serwis RTV itp.. Czy któryś z Was wie czy tą wtyczkę siwą można gdzieś kupić oprócz ASO. Może chociaż jakiś jej numer, albo jak ją szukać? Posiedziałek trochę na wujku googlu i nie dałem rady znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiedziałek trochę na wujku googlu i nie dałem rady znaleźć.

A ja 5 minut w Allegrowie:

http://allegro.pl/renault-scenic-ii-intalacja-deski-kokpitu-i3731930860.html

Warto też poprzeglądać oferty, gdzie takie sceniole są na części blacharskie sprzedawane. Zazwyczaj jest w takich ogłoszeniach że oferent posiada wszystkie części do tego auta. Kilka telefonów powinno załatwić sprawę za kilka złotych.

Po kolejnych 5 minutach:

http://allegro.pl/scenic-ii-megane-instalacja-wiazka-kostka-kostki-i3692787113.html

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

voldo77 - spójrz stronę wcześniej - dałem tam zdjęcie mojego po naprawie. Zauważ, iż oprócz przylutowania i dołożeni mnóstwa cyny przy zespole oporników - jest tez pociągnięty jakiś mostek (ten czerwony przewód).

To tyle co widać gołym okiem - nie wiem co jeszcze było robione oprócz tego kabelka i dołożenia cyny.

Nie wiem też na ile Twój znajomy się zna na tych licznikach - i co w nim naprawił. Być może tylko podgrzał co niektóre luty - a to mogło być za mało - jako naprawa

Ale zacznij od wtyczek - ich zakup nie jest drogi, ale znów trochę będzie męczące jej wymiana. Przez otwór po liczniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!