Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane 2 szarpie na zimnym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie chłopaki . Mam pewien problem z moją megi 2 generacji 2003r 1.4 98km . Problem polega na tym że auto na zimny silniku poszarpuje . Jak odpale obroty niby ok są równo ale silnik wibruje podczas jazdy ze stałą prędkością czuć delikatne szarpania nie są to jakieś kangury ale jest wyczówalne poszarpywanie. Gdy silnik osiągnie temp robaczą termostat pusci już ma duży obieg problem ustaje . Zero szarpania wibracji itp . Więc tak 1.4 benzyna bez gazu . Świece nowe filtry świeże przepustnica wyczyszczona kolektor czysty . Napewno to nie jest objaw normalny coś jest nie tak i jest to dość irytujące . Przepustnica sterowana elektronicznie bez krokow koca zero błędów . Nie posiadam puki co żadnego pożądanego narzędzia diagnostycznego . I nie piszecie proszę żeby odstawić gdzieś do mechanika czy elektryka bo już lepiej samochód spalić bo wymienią wszystko a i tak będzie jak było takich o to fachowców mamy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, alexxx19 napisał:

Ale nigdzie nie nakierowała mnie na czujnik cieczy

Komputer wtrysku steruję pracą; wtryskiwaczy i cewek zapłonowych wg;

    -  czujnika położenia wału,

    -  czujnika ciśnienia w kolektorze dolotowym,

    -  pozycji przepustnicy,

    -  czujnika temperatury cieczy,

    -  czujnika temperatury powietrza zassanego,

    -  czujnika spalania stukowego,

    -  sond lambda.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, alexxx19 napisał:

jak znaleźć winowajcę mojego problemu ?

Z prostych czynności, przeczyścić;

    -  map-sensor oraz zadbać aby był szczelnie zamontowany,

   -   styki czujników temperatury; cieczy, powietrza,

   -   czoło czujnika położenia wału,

Wymienić sondy na oryginały;

        - bo są to elementy eksploatacyjne, ( podobnie jak świece ),

        - które należy wymieniać co 100.000 - 160.000 km przebiegu,    

Jeżeli było dużo jazd po mieście i na krótkich odcinkach;

     - przegonić auto - dać po garach na odcinku ok;100 km,

Stosować markowy ;

     - olej 5W40,

     - filtr oleju,

     - tankować na sprawdzonych stacjach  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!