Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ładowanie megane 3 1.5 dci 2012


Rekomendowane odpowiedzi

A czy to ze u mnie na zimnym silniku tez ma 13.4 13.5 jest prawidłowe czy powinien startowac od wyższej wartości?.na sterowaniu alternatora podlączajac go pod urządzenie podbija do wszystkich wartości.jak sam sprawdzam włączajac klime itp schodzi do 13.1 13.2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, Marcino22 napisał:

Włączajac klime ogrzewanie tylnej szyby światła długie napięcie spada.

Widze Panowie ze chyba nie pomożecie w temacie

Sprawdzasz na postoju, a masz diesla. Pierwsza jest ekologia - masz otwartego EGR.

Obserwuj to samo w jeździe, chociaż nie wiem po co. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedzi udzielił Ci największy autorytet z tego forum, który od lat jeździ "twoim" samochodem. Wymieniłeś akumulator i byłeś w ASO. Przecież widzieli czy na właściwy.

Twoje pytania są związane  z elementarną wiedzą o akumulatorach. ( zmiana właściwości fizyko-chemicznych przy zmianie temperatur ). 

2 godziny temu, Marcino22 napisał:

a czemu na zimnym silniku nie startuje od 14? a auto musze mieć pewne.

Zimny elektrolit spowoduje mierzalny wzrost napięcia ładowania. Dzisiaj mieliśmy ponad 30 stopni. Pod maską znacznie więcej. Podstawowe parametry są podawane dla 20 stopni.

Ciesz się z jazdy i nie szukaj dziury w całym, bo "fachowcy" tylko na to czekają, że kogoś naciągną. Najwięcej kosztują wizyty kobiet, bo za pierdołę zapłacą nie mniej jak u fryzjera, a wyjeżdżają od nich szczęśliwe.

Jak chcesz stracić, to chętnie Ci włożą azjatycki regulator do alternatora bez jego wyciągania, ale na to masz jeszcze czas.

Życzę udanych wakacji.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jabrze dzieki za odpowiedź.Rownież życzę udanych wakacji.W dniu wczorajszym miałem okazje pomierzyć napięcia w megane 3.miala ładowanie 13.2.jak postała godzinę z radiem i otwartymi drzwiami po zapaleniu dosłownie 10 sekund miała 14 i odrazu na 13.2 13.4.na klimie spadało poniżej 13V.Akumulator miala 6 letni.Więc tak jak mówiliście mam aku nowy większego prądu nie potrzebuje.Jeszcze raz dziękuje wszystkim za podpowiedzi.Pozdrawiam.

Megana ktorą sprawdzałem była z tego samego roku co moja.pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!